Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász 18.

Nagyon sokáig gondolkodtam azon, hogy belevágjak-e, mert még egyáltalán nem érzem magam jónak a manikűrök terén, ráadásul alig található a blogomon ilyen témájú poszt.

De úgy voltam vele, hogy miért ne? Egy próbát megér a dolog. :) Egyébként a mai fordulót Nikkii bonyolította le. 
Már írtam, hogy nekem nincs még elég manikűröm, így "csak" rabolhattam. Chez Karolina blogját kaptam,akitől vadászhattam.Nagyon nehéz volt eldöntenem, hogy mit csináljak tőle, mert annyi szép és különleges manikűrt alkotott már, hogy féltem akármelyiket is próbálom megcsinálni, beletörik a bicskám. :D Végül egy őszi szürke/taupe-ra esett a választásom, amit egy kicsit nyáriassá tettem. :) (Bár szerintem a szürke-citromsárga is tökéletes párosítás nyárra:))



Az én körmöm pedig így sikerült:




Alapnak az Essence gyönyörű, igazi nyári színét, az Indian summer-t, a mintához a NYC kékes-zöldes, illetve az Essence nyomdázólakkját használtam. Számomra nagy kihívást jelent a szabályos,egyenes vonalak használata, úgyhogy örültem, hogy nagyjából sikerült megcsinálnom. :)

Pontosan a következő termékekkel dolgoztam:

Essence Indian Summer
Essence nail art Stampy Polish
NYC 320 Blue Sky

A Manikűrvadász 18.fordulójának résztvevői: 


23 megjegyzés:

  1. Érdekes, de nagyon jó ez a színkombináció :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat ez a három szín együtt, a mintával pedig olyan fesztiválos a hangulata!

    VálaszTörlés
  3. Jó színek és ahhoz képest, hogy nem szoktál ilyeneket készíteni, szerintem nagyon jó lett! A szabadkézi mindig nagy falat, de nagyon jól megoldottad. :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a biztató kommenteket!:) Nem először használom már ezt a három színt együtt egyébként, először tartottam attól, hogy nem illenek össze, de valamiért tetszett így.
    A minta pedig olyan 'etnós', tényleg nagyon passzol a fesztiválokhoz.:)

    VálaszTörlés
  5. Ügyes vagy, jó lett az újragondolt manikűr is! Szeretem az indian summer lakkot szép szín.

    VálaszTörlés
  6. A minta már a kiindulási manikűrben is nagyon tetszett, és szerintem szépen mutat az új színkombóval! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek! Igyekeztem olyat csinálni, ami valamennyire méltó lehet az eredetihez! :)

    VálaszTörlés
  8. Ez a manikűr olyan édes!
    Szép lett a barack-alap is

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes lett! A színválasztás is jó lett. Örülök, hogy velünk vadásztál, remélem, jössz máskor is! ;)

    VálaszTörlés
  10. Hát ez a manikűr nagyon szép lett *o* Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm Szépen! :) Mindenképp Veletek tartok, mert nagyon tetszik ez a kezdeményezés. :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép manikűr lett! Örülök, hogy csatlakoztál, nekem ez csak a második alkalmam, de én is nagyon megszerettem a manikűrvadászt. :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszik a színválasztásod, nyárias, aztékos! És fessél csak bátran, nem törik bele a bicskád, ahogy elnézem! ;) Csak élvezd! :)

    VálaszTörlés
  14. Azta, egyik legjobb a fordulóban! :O

    VálaszTörlés
  15. Jajj, tényleg köszönöm Mindenkinek a kedves szavakat, annyira jólesnek! :)
    Még sokat kell gyakorolnom, de próbálom élvezni is és nem csak rágörcsölni!:)

    VálaszTörlés