Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 22., szerda

Moyra Vivid Sand | 718 Orange love

Pár hete párommal az Auchanban jártunk, és amióta van ott Moyra állvány, szinte mindig odatévedek, hogy csorgassam a nyálam a szebbnél szebb lakkok után.

Most azonban be is csempésztem a kosárba egy igazán nyárias színű homolakkot. Ha jól emlékszem 499Ft-ba került, ezért az összegért pedig 12 ml lakkot kapunk. Az árnyalat neve Orange Love, ami szerintem nagyon találó. :)



Elsőre nehéz eldönteni a színét, mert noha az árnyalat neve megadja a választ, én mégsem mondanám teljesen narancssárgának....legalábbis az üvegben nem. Azért is vettem meg, mert olyan szép barackos-narancssárgásnak tűnt. Azért felkenve már jól látszott, hogy ez bizony egy erős, ütős, neonos narancssárga.


Állag: Én az a típusú ember vagyok, aki se a túl krémes, se a túl folyékony lakkot nem kedveli, szóval szeretem megtalálni az olyan darabokat, amelyek az arany középúton helyezkednek el. Ez az Orange love számomra már inkább krémes, és ezért nagyon nehezen tudtam egyenletesen felvinni, akadt olyan körmöm, amiről le kellett mosnom, mert már annyira nem tetszett a végeredmény. 



Ecset: A vastagságával nincs problémám, de sajnos a vége nem lekerekített, hanem egyenes, így pedig elég nehéz vele a körömágynál a festés.

Tartósság: Már a második napon el kezdett két körmöm széléről is lepattogzani. Azt gondoltam, hogy azért a 3 napot bírni fogja. Bár annyira nem sajnálom a dolgot, mert mostanában szeretem gyakran váltogatni a körmeim színét. :)

Egyébként 1 rétegben kentem fel, mert alá egy halvány rózsaszín matt réteg került, hogy utána viszonylag könnyen le tudjam szedni, bár még így sem volt egyszerű.(Sajnos se átlátszó,se alaplakk nem volt akkor nálam) Amúgy próbáltam úgy is, hogy csak ezt a lakkot használtam és két rétegben kentem fel, de úgy valamiért nem igazán tetszett a végeredmény. Színbeli eltérés nem volt, ezért hoztam a matt rózsaszín 'alapos' verzióról a fotókat. 

Próbáltam bent és kint, napfényben és árnyékban is készíteni néhány képet, hogy megpróbáljam átadni azt a brutálisan erős színt, amiről már fentebb említést tettem:







Kinek hogy tetszik ez a Moyra lakk?















2 megjegyzés:

  1. Jesszus de gyönyörű színe van, szeretem a Moyra lakkokat még így is hogy nem túl tartósak.:)

    VálaszTörlés