Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 12., vasárnap

Pixibag 2015 július

Életemben először rendeltem ilyen beauty "zsákbamacskát", és már alig vártam, hogy megérkezzen hozzám is.


Ugyanis tesómhoz lett rendelve, mivel ő tuti otthon van a picivel. Sajnos nem bírtam kivárni a majd 1 hetet, így más blogokon meglestem, hogy miket is tettek a fesztiváltatyóba. :)

Nem akarok túl sok infót írni, mivel már megtették ezt előttem páran, inkább a véleményemet fűzném hozzá, mennyire találom jónak, fel fogom-e tudni használni,ilyesmi.

Na hát kezdjük a táskával, ami nekem naggggyon bejön. Imádom a fekete színt, a fehérrel nagyon jó kombináció,ráadásul a betűk stílusát is jól eltalálták.

A táska 4 teljes kiszerelésű terméket, 2 utazó méretűt, egy 2dl-s Vöslauer vizet, illetve Rosetti hajpántot és hajgumikat tartalmaz.

Kezdjük először a teljes kiszerelésű termékekkel.

Aussie- Miracle Beach Waves


Elvileg kellemesen kócos,hullámos hajunk lesz ettől a terméktől, ami számomra azért is probléma, mert mindig is egyenes haj párti voltam, szóval mindennap vasaltam a hajam(most próbálok leszokni róla, hogy javítsam a hajam állapotát). Persze ki fogom próbálni, hogy mit tud, de számomra ez a termék lehet, hogy sokáig a polcon fog állni.

Caosept kézfertőtlenítő gél


Na ennek nagyon örültem, ugyanis pont fogyóban van, amit a táskámban szoktam tartani.

Signal White Now Gold fogkrém


Nem tudtam meghatározni, hogy ez most mennyire számít teljes kiszerelésű terméknek, mert ha jól tudom, akkor 75ml-eseket lehet kapni a boltokban, ez pedig 50ml. Kíváncsi leszek rá,hogy mire képes, bár igazából én az az ember vagyok, hogy tök mindegy mivel mosom a fogam, jöhet a Colgate,Signal,Amodent stb. :D

Kneipp citromos tusfürdő


Nagyon kellemes citrom illata van, a tusfürdő pedig amúgy is mindig jól jön, szóval örülök neki. :)

Borotalco Original dezodor


Ezt a terméket vártam a legjobban, mert még mindig nem találtam meg a megfelelő dezodort számomra, ami tényleg csökkenti az izzadást, kellemes illatú, egész nap tart....jobban örültem volna, ha teljes kiszerelésűt találok a bagben, de ha ez a picike is jól fog működni, akkor benézek a DM-be érte. :)

Dr. Kelen Sun Save balzsam


Rendelés előtt azt gondoltam, hogy majd egy 20 vagy 30 faktoros naptej fog a táskába kerülni, kicsit csalódtam is, hogy egy napozás utáni balzsamot találtam. Nemrég vettünk egy Hawaiian Tropic márkájút, úgyhogy ez egyenlőre csak a polcon fog csücsülni.

Rossetti hajpánt és hajgumi



Hajgumiból sosem elég, mert olyan, mint a hullámcsat.....mindig eltűnik. :D A hajpántot sem tartom rossznak, bár én nem szoktam ilyet hordani, de itthon vagy strandoláshoz tökéletes lesz. :)

Vöslauer Grapfruitos víz


Imádom a grapefruitot, úgyhogy ez telitalálat volt a számomra....annyira jó kesernyés az íze, hogy tuti fogok még belőle venni. :)

Nina Ricci parfümminta


Nagyon cuki ez a cukorka csomagolás, az illata pedig mennyei...ha lenne rá pénzem, tuti megvenném mondjuk a 30ml-s kiszerelését. :)

Összességében meg vagyok elégedve a Pixibag tartalmával, bár a hullámosítót és a napozás utáni balzsamot nem gyakran fogom használni.

Ki rendelte meg a baget?
Nektek hogy tetszik a tartalma?




2 megjegyzés:

  1. Bár én még sosem rendeltem sem Pxibag-et sem Pixibox-ot, ez a kiadás szerintem nem volt nagy durranás, úgyhogy nem bánom, hogy most sem adtam be a derekam. Talán majd legközelebb :D
    Egyébként a Dove original dezodorát próbáltad már? Nagyon sokáig én sem találtam a tökéleteset, de ezt már kb 10x vásároltam újra. Az egész napot kibírja, valamint a keményebb edzéseket is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam, hogy sose rendeltem eddig, de a Borotalco márka miatt nagyon úgy éreztem, hogy meg kell rendelnem. Én sem találtam akkora nagy durranásnak, de azért a nagy részét el fogom tudni használni nyugodt szívvel. :)
      A Dove Original-t még pont nem próbáltam, ha elfogy minden,ami van itthon, akkor lehet kipróbálom, köszönöm a tippet! :)

      Törlés