Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 5., vasárnap

Szerzeményeim| Rossmann,Müller,Háda,New Yorker,Market áruház,Auchan

Ritka az olyan hét, amikor nem vásárolok, főleg nyáron, amikor folyamatosan az akció feliratot látni mindenütt.


Valamire tényleg szükségem volt, de akadt olyan is, ami csak megtetszett és már rohantam is vele a pénztárhoz. :D Na de lássuk is,hogy mikre tettem szert az elmúlt napokban.

Müller


Az adidas parfümöm elfogyóban van, így szükségem volt egy kellemesen édeskés, nyárias illatra. A Cuba paris heartbreaker edp-ot egész jónak találtam, ráadásul az ára is kedvező volt, 100ml 2200Ft-ba került. Másnap rögtön ki is próbáltam. Hát nem szabad túl sokat fújni, mert szinte egész nap ez az illat volt az orromban, és már kicsit irritálta. :D Lehet egy fokkal gyengébbet kellett volna választanom, de amúgy meg vagyok vele elégedve. 
Szükségem volt dezodorra is, mert van otthon kettő is, de sajnos nagyon erősen megfogja a felsőimet. Erre a Rexona Invisible-re esett a választásom, mert akciós volt...azt hiszem 465Ft-ba került. Tényleg nem fog, és az illata is nagyon kellemes,tartós. 
A Blink szemüvegtisztítót a pénztárnál ajánlották, mert csak~150Ft volt, gondoltam jó szolgálatot fog tenni, ha már úgyis napszemüveget hordok.


A Tuc keksz a Coop-ból van, de a Lindt csoki már a Müllerből. Nekem, mint egy sajttorta imádónak kötelező volt megvenni ezt a drága csokoládét(725Ft). Őszintén megmondva semmi extra, kicsit el is szontyolodtam, mert jobbra számítottam, igazából sima eper-joghurt íze volt.

Rossmann


Már megint találtam cuki fülbevalókat a Rossmann ékszeres állványain, és hát 550-ért nem hagyhattam ott őket. Főleg, hogy masnis is van közte!!

Auchan



A Moyra Vivid Sand Orange love árnyalata nagyon tetszik már régóta, az Auchanban pedig van Moyra állvány.....hát igen, jött haza velem:D Fülhallgatóra szükségem volt, mert nálam nem bírják sokáig.... ezért sem szoktam drágát venni, mert felesleges, hogy aztán 2-3-4 hónap múlva újat vegyek. Ez a Maxell márkájú kemény 400Ft, persze a hangzása nem túl jó, de ennyiért megfelel.

Fesztivál


Tegnap kinéztünk a Monoki Babfesztiválra, és ha fesztivál, akkor vásár. A kézzel készült szappanos standnál megálltam, és ez a kettő nagyon megtetszett, így hát megvettük őket. A teafás gyulladás és zsíros bőr ellen jó, míg a mentás hűsít és fokozza a vérkeringést. Szükségem is lesz rá, ugyanis durván leégtem. 600Ft volt darabja, mivel 3-at vettünk(még 1 teafásat tesómnak). A teafásat ma kipróbáltam az arcomra, és eddig tetszik, nem fényesedik a bőröm és puha lett.

New Yorker


Most pedig jöjjenek a ruhák. A New Yorkerbe barátommal tévedtem be, és hát beleszerettem ebbe a felsőbe. 1790-ért pedig megérte, még a legnagyobb melegben is jó, mert noha sötét színű, az anyaga kellemes és vékony. 

Market áruház


Ez a bolt is turi, 200-700Ft között mozognak a ruhák árai, és eddig itt találtam a legtöbb "kincset". Alapvetően nem szeretem a kéket, de ezen a felsőn nagyon megtetszett. 600-ba került, még a címke is lógott rajta, a kialakítása pedig olyan jó, hogy gyakran fogom szerintem viselni a 40 fokban.

Háda



Kilós Háda nyílt az Auchanban, így hát nem hagyhattuk ki barátommal, hogy ne nézzünk be. Rögtön találtam két gyönyörű virágmintás felsőt, amit próba nélkül vettem meg. Otthon felvettem őket és tökéletesen állnak.:) 630-at fizettem értük, ami több,mint jó!

Ti miket szereztetek be a nagy nyári leárazásokban?









2 megjegyzés:

  1. Legközelebb én is közelebbről megnézem a Rossmannos ékszereket, annyira cukik azok a fülbevalók:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk még rengeteg van az állványon, érdemes megnézni, hátha máshol is maradt még belőlük. :)

      Törlés