Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 18., kedd

15 favourite feelings TAG

Nagyon szeretem másoknál olvasni a különböző tag bejegyzéseket, így ha van olyan, ami megtetszik, akkor késztetést érzek, hogy kitöltsem én is.

Most egy olyat találtam, amelyben 15 kedvenc érzést, élményt kell összegyűjteni. Először azt hittem, hogy ez nekem semmiség lesz, de a hetediknél kicsit megállt a tudomány. :D De a lényeg, hogy sikerült a 15 :)

1. találni egy olyan számot/ albumot, ami annyira megtetszik, hogy utána rongyosra hallgatom
2. egy fárasztó nap után megenni egy csokit vagy valami finom kaját
3. egy forró nyári napon légkondis buszra felszállni
4. ajándékozni, főleg olyat, aminek örül az illető( vagy éppen meglepődik,persze pozitív értelemben:D)
5. turkálóban találni egy jó cuccot
6. nyerni tippmixen
7. a boltban megszerezni valamiből az utolsó darabot(vagy éppen leértékelve)
8. karácsonyi készülődés
9. látni, ahogy egyre többen nézik meg a bejegyzéseimet, ha pedig megjegyzést is fűznek hozzá, na az még jobb érzés :)
10. ha sikerül szépen kifesteni a körmeimet
11. ha ráveszem magam a takarításra, majd a tiszta és rendezett szobában üldögélhetek- elégedettséggel tölt el :D
12. ha megjön az ebay rendelésem
13. ha sikerül majdnem egyformára megcsinálni a szemöldököm vagy a tusvonalat
14. ha a hajam jól áll egyenesítő nélkül is
15. ajándékot készíteni (kitalálni hogyan,miből fogom elkészíteni,felkutatni hozzá a dolgokat)

Ennyi lett volna az én kis listám. Amúgy utólag belegondolva még simán össze tudtam volna szedni 2x ennyit is, vagy akár többet, de gondoltam inkább azokat írom le,amik először eszembe jutnak.

Van olyan a felsoroltak között, ami nektek is kedvenc?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése