Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 5., szerda

Bronz-lila smink

Hú, nagyon régen volt már sminkes bejegyzés, így hát tegnap úgy döntöttem, hogy készítek egy nem hétköznapi makeupot. 


Nagyon szeretem a szemhangsúlyos sminket, illetve kiemelni a zöld szememet, úgyhogy előszeretettel használom a barna és lila különböző árnyalatait, valamint a fekete szemhéjtust. 
Tegnap sokáig gondolkodtam azon, hogy mit is csináljak, aztán eszembe jutott, hogy még régebben vettem pár essence pigmentet leértékelve, és azóta ott kallódnak a fiókomban. Így hát az egyik ilyen pigment lett az alapja a sminkemnek, ami egy kellemes bronz árnyalat. A mélyítővonalba pedig a Miss Sporty mono szemhéjpúder gyönyörű sötétlilája került.




Természetesen először az alapozással kezdtem, majd a szemöldököm javításával. Ezután már rá is tértem a szememre: alapot kentem rá, amire mehetett a pigment és a szemhéjpúder, majd pedig következett a szemhéjtus. 



Az alsó szempillasorba a Rival de Loop smokey eyes ceruzáját használtam, amit elsatíroztam. Ugyanígy tettem a szemhéjamon is a külső "zugban", amit szintén elsatíroztam, hogy erősítsem a füstös hatást. :) Mivel a szemceruza elég krémes állagú, így egy fekete szemhéjpúderrel "fixáltam" a végeredményt.


 Ja igen, a bronzból és a lilából is csempésztem egy picit az alsó szempillasoromhoz, illetve egy kellemes krémszínű szemhéjpúdert a szemöldököm alá és a belső szemzugba, hogy nyitottabb legyen a tekintetem. 
Végül a szempillaspirál, púder, bronzosító,pirosító,highlighter következett, a számra pedig csak egy nude rúzs és szájfény került. 

A következő termékeket használtam fel a sminkhez:




A végeredményt pedig a következő fotókon láthatjátok. Az utolsó vakuval készült, hogy jobban előjöjjenek a színek. :) 








Ti milyen színeket használtok szívesen?





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése