Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 9., vasárnap

Catrice új szortiment | Wishlist

Hamarosan kikerülnek a Catrice új szortimentjének darabjai, én pedig mi mást tehetnék, mint hogy jól szemügyre veszem őket és készítek egy kívánságlistát belőle. :D


Aki még esetleg nem látta, az mindenképpen látogasson el a Catrice oldalára, megéri!:)

Nem tagadom, nekem nagyon sok minden tetszik, de azért próbálok ésszerű keretek között maradni és ha vásárlásra kerül sor, akkor olyan dolgokat megvenni, amikre amúgy is szükségem lenne. :)


A legjobban a kontúr palettát várom, azt 100%,hogy be fogom szerezni a világosabb árnyalatban. Láttam, hogy az Essence is piacra fogja dobni a sajátját, de őszintén nekem ez jobban bejön. 


Jó lenne már beszerezni egy, a bőrszínemhez passzoló pirosító palettát, ez az új Catrice darab pedig pont jónak tűnik. :)


Az új trió szemhéjpúder paletták is felkeltették az érdeklődésemet, főleg ez a lilás árnyalatú. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a lilára, pedig régebben nem igazán szerettem. Érdekes, mennyit változik az ember. 


Ha már lila, akkor ezt a lakkot sem hagyhatom ki a kívánságlistámról. Én meg vagyok elégedve a Catrice lakkjainak a minőségével, úgyhogy remélem, hogy ez a darab is jó lesz. :)


Ez a bordós metál lakk annyira megfogott, hogy ahhhhh....mindenképpen be fogom szerezni, tökéletes őszi szín. :)


És hopp még egy fedőlakk is felkerült a kívánságlistámra. De már többet nem teszek ki, amúgy a legjobban most a körömlakkoknál akadtam le, legalább 6-ot kinéztem. :D


Az ajaktermékeknél is akad pár újdonság, de engem mégis az Ultimate Colour Lip Colour ajakrúzs szilva árnyalata ejtett rabul. 

Kinek hogy tetszik a Catrice új szortimentje?














2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez a frissítés, sok jó terméket hoztak be, ezt a pirosítót meg kontúr palettát már én is kinéztem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is most nagyon jól eltalálták :)

      Törlés