Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 26., szerda

Elfogytak 5.

Ismét elfogyott néhány termékem, így ezekről olvashattok pár gondolatot a következő bejegyzésben.
Alapvetően egyikkel sem volt nagy problémám, de azért kiemelnék néhány negatívumot, amit tapasztaltam.

Balea borotvahab


Na mondjuk pont erről a Balea borotvahabról nem tudok rosszat mondani. Olcsó, könnyen siklik rajta a borotva, kellemes az illata, nem irritál. Újravenném? Igen. 

Borotalco dezodor


Ez a kis kiszerelésű dezodor a Pixibag nyári kiadásában volt benne. Nagy reményeket fűztem hozzá, igazából csak emiatt(+ a tornazsák) rendeltem meg, mert az izzadásra nekem semmi nem válik be, főleg a negyven fokos kánikulában. Az illata lenyűgözött, egyszerűen annyira finom és annyira tartós, hogy még este is csak ezt éreztem magamon. Izzadásgátló hatása viszont egyáltalán nincs. Újravenném? A fekete ruhára is használható fajtáját szerintem megvenném. De még most rengeteg deom van, úgyhogy ez még várat magára.

Essence I love stage szemhéjalap

Ez az első szemhéjalapom, amit valaha használtam, úgyhogy erről a termékről elég részletes beszámolót tudnék készíteni. :D Amikor megvettem, akkor teljesen random módon kaptam le egyet belőle a polcról, utána vettem észre, hogy ezeknek bizony van valami árnyalatbeli különbsége, bár én a drogériában nem vettem észre. Amit én vásároltam meg, azt hiszem DA.AD jelzésű. Kicsit sárgás, de még az én fehér bőrömhöz is passzol, mert ahogy elkenem el is tűnik úgymond. Nekem ez az Essence teljesen bevált, tényleg tartósabb a smink tőle, erőteljesebbek a színek, és nem ül össze az apró ráncokban a festék. Az árát is korrektnek tartom, egy hibája(negatívuma) azért neki is van: a festék kb. 1/4-ét nem tudom kiszedni, mert az applikátora túl rövid hozzá. De még ez sem zavar annyira, mert nagyon sokáig kitartott úgy, hogy szinte mindennap használtam. Újravenném? Határozottan igen.

CV mitesszer eltávolító tapasz


Nagyon szeretem a mitesszer eltávolító tapaszokat, mert tényleg ki tud szedni jó sok mitesszert, és szemmel láthatóan szebb lesz tőle az orrom. Próbáltam már az államra is őket, de ott valahogy nem jártam sikerrel. Igazából erről a CV márkájúról nem tudok se pozitívat,se negatívat mondani, egyszerűen csak teszi a dolgát. Ha jól fel tudom rakni, akkor jó sok undi mitesszerrel elbánik. :)  Újravenném?Igen.

Kneipp tusfürdő


Ez a kis tusfürdő is a Pixibagben csücsült. Teljesen meg vagyok vele elégedve, olyannyira, hogy ha emlékeim nem csalnak még havi kedvencek közé is került, főleg az illata miatt, mert az valami eszméletlenül jó! Az egész zuhanykabint megtöltötte a friss citrusos illat. Plusz nem irritálta a bőröm és könnyen habosodott. Negatívumot nem is tudok írni róla, vagyis egyet igen: kár, hogy nem teljes kiszerelésűt adtak! :D Újravenném? Lehet fogok belőle venni. 

Garnier Pure tonik


Szerettem ezt a tonikot, mert igaz, hogy csípte néha a bőröm, és a szemem környékét is jó messzire el kellett kerülnöm, azért tette rendesen a dolgát úgy, ahogy azt kell. :D Leszedett minden szennyeződést, a pórusokat pedig tényleg összehúzta. Nincs is több hozzáfűznivalóm. Újravenném? Igen.

Dove tusfürdő


Nem tudok túl sok mindent elmondani róla, igazából nekem mindegy mivel zuhanyzok, talán annyi kikötésem van, hogy ne legyen büdös. :D Ezzel a Dove-val meg vagyok elégedve, puha lesz tőle a bőröm, nem irritál, könnyen habosodik, és az illata is egész kellemes. Újravenném? Igen.

Ti mit gondoltok ezekről a termékekől? 
Használtátok már őket? Nektek beváltak?

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem a Balea borotvahab nem vált be, nagyon kiszárította a bőröm. A dezodort én megszerettem, kevésbé izzadtam tőle, az Essence szemhéjalapnál még nekem kb a feléig van így nem tudom mi lesz ha elérek az aljára, esetleg szétvágni nem lehetne? A tusfürdő nekem is nagy kedvenc lett, a tengerben való fürdés után isteni felfrissülést hozott. Bár vőlegényem mindig azt mondta, hogy olyan vagyok mint egy citrom. A CV mitesszer eltávolító tapaszt hol lehet venni? Nekem is az orromon van sok amit jó lenne eltüntetni. Mennyire tartós?

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát nem tudom,hogy szét lehet-e vágni az Essence szemhéjalapot, de én már próbáltam fejjel lefele tartani, forró vizet is engedtem rá, hátha folyósabbá válik, de semmi eredmény. A tusi tényleg néha olyan illatú, mint egy citromos wc illatosító,de nekem még így is bejön. :D A CV mitesszer tapaszt a Müllerben lehet venni, 6 db van benne és azt hiszem 650 Ft-ba kerül. A Rossmannban is lehet kapni JimJams márkájút, abban 3 db van. A tartósságát nehéz megítélni, mert mindennap használok alapozót, púdert, ami eléggé eltömíti a pórusokat, de nekem kb. 3-4 napig egész szépen néz ki az orrom, ami már nagy eredménynek számít! :D

      Törlés