Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 27., csütörtök

Első Nailland rendelésem

Elérkezett végre annak is az ideje, hogy rendeljek a Nailland oldaláról. :)


Már rengeteg blogon láttam az itt kapható lakkokat, és annyira vágytam rá, hogy végre én is kipróbálhassak mondjuk egy China Glaze-t vagy Golden Rose-t. Aztán egyik nap felnéztem a honlapra és láttam, hogy nagy akciók vannak, amik igen csak el kezdtek csábítani. 



Sikerült két barátnőmet is bevonni a rendelésbe, úgyhogy érkezett jó néhány lakk-csoda. Mert hogy ezek tényleg azok, már amikor megláttam őket élőben, azt mondtam, hogy nem ez volt az utolsó rendelésem. :D


Én ezt a négy gyönyörűséget rendeltem meg, látszik, hogy már inkább az őszre készülök. :) Érdemes amúgy szétnézni, mert ezekhez az alábbi kedvezményes árakon jutottam hozzá:

China Glaze Liquid Leather  1490 helyett 745 Ft
Colour Alike PZN 498 1240 helyett 620 Ft
Golden Rose Rich Color 53 590 helyett 490 Ft
Flormar Satin Matte Whitewash 490 Ft 

Persze nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki mindegyiket azonnal, erről is hoztam néhány fotót. :) Egyébként egy nude lakkra kentem rá őket. 




Az ezüstöt az utolsó képen két rétegben kentem fel, és egy kis kövecskét is tettem rá, ugyanis nővéremnek én csinálom a körmét a szombati esküvőre. :) A kép sajnos nem adja vissza, de nagyon jól mutat rajta. :)

Nagyon meg vagyok elégedve a lakkokkal, pedig még csak kb. 20 perce próbáltam ki őket. Könnyebben tudok velük festeni,mint a drogériás társaikkal, mesések a színeik, nagyon alaposan becsomagolták őket, a futárszolgálattal sem volt semmi problémám, úgyhogy 5*-t adok a Naillandnek. :)

Ti rendeltetek már a Nailland-ről?
Hogy tetszenek nektek ezek a lakkok?





2 megjegyzés:

  1. Jaj de szépek, az én is gyanítom hogy nem ez lesz az utolsó rendelésed, velem is ez volt, nem lehet leállni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tényleg nem :D Most a Picture Polish néhány darabja nyerte el a tetszésem, csak azokra gyűjteni kell. :D

      Törlés