Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 11., kedd

Essence új szortiment | Wishlist

Gondoltam, ha már a Catrice új szortimentjéből készítettem egy kis kívánságlistát, akkor az Essence sem maradhat ki a sorból. :)


Nem tudom ki hogy van vele, de most valahogy nem éreztem azt, hogy húúú ezt is, meg ezt is, meg azt is szeretném, meg ez ilyen jól néz ki,az mennyire szuper....valahogy nem lett olyan ütős ez a kollekció számomra. Persze még ennek ellenére is van 1-2 dolog, amit szívesen kipróbálnék/megvennék, ezeket mutatnám be ebben a bejegyzésben.



A 8-as szemhéjpúder paletták egész jól néznek ki, főleg ez a Bronze nyerte el a tetszésemet, szerintem mindegyik színét ki tudnám használni.


Ahogy a Catrice-nél, úgy itt is megtalálhatóak lesznek a folyékony rúzsok, amikre azért kíváncsi leszek, hogyan is muzsikálnak. Nekem ez a szín tetszik a legjobban, ami a 02-es beauty secret nevet viseli. 




A körömlakkok most nem igazán nyerték el a tetszésemet,talán ez a kettő lenne az, amire beruháznék. A bordó természetesen azért, mert tetszik a színe, a lilás esetében pedig kíváncsi vagyok a folyékony fólia 'hatásra'.


Végül pedig ami még talán felkeltette az érdeklődésemet, az a fél műszempilla. De ez is csak azért, mert a sima műszempillákkal mindig meggyűlik a bajom, sose tudom a belső szemzugnál normálisan felhelyezni, itt meg ugye pont ott nincs pillasor. :D

Kinek hogy tetszik az Essence új szortimentje?
Mit fogtok megvásárolni belőle?





2 megjegyzés:

  1. Annak a bordó lakknak olyan szép a színe, remélem élőben is ilyen lesz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én láttam már egy külföldi bloggernél, és ígéretesnek tűnik! :)

      Törlés