Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 4., kedd

Kedvenc Moyra lakkom

Kicsit eltűntem pár napig( volt egy kis Fezen és Balcsi), de visszatértem. A következő bejegyzésben nem egy tipikus nyári lakkot szeretnék bemutatni, bár én most is szívesen viselem. :)

Ez pedig nem más,mint a Moyra No.910-es bordó árnyalata. Én alapvetően nagyon elégedett vagyok a Moyra körömlakkjaival, mert ár-érték arányban szerintem nagyon jónak számítanak. Ráadásul most már az Auchanban is kaphatóak és azért ez jó hír( a pénztárcámnak viszont nem:D). Nem akartam egy nagy tesztet készíteni róla, de  úgy éreztem muszáj megmutatnom. :)
Igazából semmi extra képessége nincsen, maga a színe az, amit nagyon kedvelek. Örülök annak, hogy hamarosan beköszönt az ősz, így majd nyugodtan(az évszaknak "megfelelően") elővehetem a sötétebb színű lakkjaimat, köztük ezt is. 

Ami pozitívuma: gyorsan szárad, már egy rétegben is fed, gyönyörű fényes a végeredmény, mesés a színe.
Negatívum: 2 napot bír ki. De igazából nekem az összes körömlakkal ez a helyzet. Nem tudom miért, egyszerűen el kezdenek lepattogni a körmeim végéről. Viszont ez így egy indok arra, hogy mindig másmilyen színű legyen a manikűröm. :)

Most pedig jöjjön néhány fotó:






Ki szereti a Moyra lakkokat?







2 megjegyzés: