Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 24., hétfő

Manikűrvadász 19.

Elérkezett a második Manikűrvadász forduló, amin részt veszek.


Nem hittem volna, hogy ennyire fogom várni, ráadásul most még több időt elpepecseltem vele, mint legutóbb. Kezdem már azt is érteni, hogy másoknak ez miért olyan nagy szerelem (és jó kikapcsolódás), nekem ideáig csak nyűg volt, mert nincs elég türelmem a mintás körmök elkészítéséhez. 

Egyébként ezt a fordulót Petra szervezte. Mivel még nincsen 30 manikűröm a blogomon, ezért csak rabolhattam, páromnak pedig Pankát kaptam. 

Nehéz volt most is döntenem, mint legutóbb, mert olyan szép manikűröket gyárt mindenki, én meg nagyon tartok attól, hogy nem sikerül olyan jól, hogy az vállalható legyen. Pankánál is olyan szépeket találtam, hogy jó sokáig böngésztem, mire kitaláltam, hogy mi legyen. 
A választásom egyébként egy őszi manikűrre esett nem csak azért, mert a kedvenc évszakom, hanem mert mindjárt el is érkezik, így idevágónak találtam. Kicsit féltem az elkészítésétől, mert még sose próbáltam ezt a színátmenetes technikát, na meg a fa megfestésétől is tartottam egy kicsit.



Az én manikűröm így sikerült:









A következő termékeket használtam fel:


Próbáltam itthon keresni olyan színeket amelyek megfelelőek lehetnek a mani elkészítéséhez, de őszintén megmondva nem nagyon voltak, úgyhogy most már ideje lenne barna árnyalatokat is beszerezni. :) (még 1 indok a vásárlásra)
Alapnak egyébként a Lovely matt fehéret használtam, fedőnek az Essence shake me! lakkját, a többit pedig ugye a mintákhoz. A legtöbb időt a színátmenetes körmeim elkészítése jelentette, mert legalább 3x kellett átmennem a szivaccsal, hogy elfogadhatónak ítéljem meg. 
Úgy érzem, hogy nem sikerült ez annyira rosszul, bár szebb lenne, ha a színek jobban harmonizálnának egymással. Sebaj, majd a következő alkalommal jobban odafigyelek erre. :)




16 megjegyzés:

  1. Tetszik, szép színeket használtál! ^_~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Bár szerintem a Moyra csillogós lakk kicsit kilóg a sorból.

      Törlés
  2. A picike fácskát megzabálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj köszönöm szépen! :) Próbáltam minél precízebben megfesteni!

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik, köszönöm szépen:)

      Törlés
  4. Nagyon szép fát festettél, szuperül néz ki! :)

    VálaszTörlés