Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 21., péntek

NOTD | Tüzes körmök

Életemben először készítettem színátmenetes manikűrt szivacs segítségével, és azt kell mondjam, hogy nagyon megtetszett ez a technika.


Az első ilyen próbálkozásomat a Manikűrvadász következő fordulójában lehet majd meglesni, a mai körmös posztban már a másodikat láthatjátok.


Nagyon sokáig gondolkodtam, hogy milyen színeket használjak, azt tudtam, hogy feketét is akarok, mert olyan hangulatom volt. Végül erre a piros-bordó-fekete kombóra esett a választásom, amit feldobtam egy fehér mintával.


Először is megmutatnám, hogy miket használtam az elkészítéséhez:
Essence Nail art stampy 
Lovely Matt White 
Essence Nail art Shake Me!Top coat(kifutó termék)
Maybelline Colorama 23
Moyra Gel Look No.910
Catrice 52 Where is my Ferrari(kifutó termék)
Born Pretty Store BP-02-es lemez
Sminkszivacs

Mivel elég sötét és erős színekkel dolgoztam, ezért gondoltam, hogy rakok alá valami alapot. Sajnos a sima átlátszó lakkom nincs jelenleg nálam, ezért egy matt fehéret kentem fel 1 rétegben. Utána következett a szivacsos nyomdázgatás, ami nagyon jó móka. A legtöbbet két rétegben ütögettem fel, hogy megpróbáljam minél jobban elmosni a határokat. Száradás után a gyűrűsujjaimra felkerült a minta, majd az összes körmömre az Essence csillámló fedőlakkja használtam. 

A felső mintát használtam

Persze több probléma is van a manikűrömmel, többek között hülyeség volt pont fehéret kenni alapnak, mert itt-ott még látni. Másfelől tehettem volna a körmeim széléhez celluxot, mert tovább tartott letisztítanom a bőröm, mint maga a festési procedúra. Harmadrészt pedig túl sokáig kenegettem a fedőlakkot és összemosódott az egyik gyűrűsujjamon levő minta a színekkel. :D De hát az ember a saját hibáiból tanul, úgyhogy majd máskor remélhetőleg jobban fog menni. 

És ezek után pedig íme néhány fotó a végeredményről:






Nem tudom ki hogy van vele, de nekem rögtön a tűz ugrott be a színekről( noha nincs benne sárga). Ezért is lett ez a bejegyzés címe. :) 

Ti szeretitek ezt a technikát?





2 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett! :) Mondjuk a fehér helyett talán a sárga alap jobban "tüzes" hatást keltett volna,de nekem így is bejön... Én is imádom ezt a technikát. Egyszerű,és nagyon mutatós ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utána már éreztem,hogy a fehér nem épp a legjobb megoldás volt, majd veszek sárgát és ki fogom úgy is próbálni, köszi az ötletet! :)
      Tényleg nagyon mutatós ez a technika, úgyhogy szerintem gyakran fogok ilyet csinálni :)

      Törlés