Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 13., csütörtök

Sminktárolás, ahogy én csinálom+ ötletek

Nincsen túl sok sminktermékem, de már évek óta gondot okozott a tárolásuk, főként a helyhiány miatt.

Azután lett új szekrénysor, több hely, ezáltal pedig elfoglalhattam egy kis fiókot. Itt azonban csak bedobáltam mindent, ahogy szokásom( igen, nagyon rossz szokásom, hogy nem vagyok egy rendmániás ember, így amíg szükségét nem érzem, addig nem változtatok a dolgokon). 

De pár hónapja megelégeltem ezt(mint ahogy általában szoktam) és próbáltam keresni egy költséghatékony és egyszerű megoldást, amelynek segítségével rendet tarthatok a fiókban. Így hát kerestem/vettem kis dobozkákat, kosarat és rendszereztem a sminktermékeket.


Nem egy nagy találmány ez, de nálam nagyon bevált, amióta így csinálom egyáltalán nincs rendetlenség, mindent gyorsan megtalálok és ha utazásból is jövök haza, automatikusan pakolom ki a termékeket a neszeszeremből a megfelelő helyre. 




Persze lehetne még  javítani rajta, mondjuk az ecseteknek is fenntartani egy külön kis dobozkát, vagy pedig kis fakkokkal teli tárolókat használni. Az interneten nagyon sok ötletet találtam, amelyekből szemezgettem:


Ilyen átlátszó tárolókat az ebayről lehet beszerezni többféle méretben és kialakításban. Előnye, hogy elég masszívnak tűnik és átlátszó.


Ez egy Csináld magad fiókos szekrény cipősdobozokból, őrülten jól néz ki szerintem.


Egyszerű és nagyszerű sminkecset tárolási mód.


Ez a mágnestáblás megoldás sem rossz ötlet és látványnak sem utolsó. :)

A legegyszerűbb mód valamelyik lakberendezési és/vagy barkácsáruházból beszerezni egy ilyen tárolódobozt. Ezeket is számos méretben, színben lehet kapni, érdemes betérni egy Ikeába,Praktikerbe,Obiba stb.

Ti hogyan tároljátok a sminkcuccaitokat?










6 megjegyzés:

  1. Fenn a falon, ahol nem is foglal helyet ha azt vesszük. Lehet kapni ilyen "ruha" kinézetű fali tárolókat, azok nagyon jópofák. Én megcsináltam magamnak egy farmerből. Az ecseteknek nagyon jó és macskabiztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is gondolkodtam rajta, hogy falon tároljam őket, mert olyan üres, meg akkor a fiókot tudnám másnak a tárolására használni. :)

      Törlés
  2. Én is fiókban tárolom és sokáig nálam is minden csak be volt dobálva, aztán végre sikerült beszereznem pár dobozt. :D De a mindennapi sminkemhez szükséges alapokat a szekrény tetején egy ilyen mini kádban tárolom. http://www.purpurpannonia.com/home-products/purpur-kad-szappantarto-rozsa.html A lényeg belefér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokkal jobb így dobozokban tárolni, mert átláthatóbb. :) Ez a kád nagyon aranyos, nem is rossz ötlet egy ilyenben tartani a fontosabb dolgokat.

      Törlés
  3. Hű nagyon jól néz ki, az enyémek elég kaotikusak, itt az ideje, hogy én is beszerezzek már valami rendezőt az ebayről:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlom nagyon az ebayen található műanyag tárolókat. Én is szerintem fogok a közeljövőben egyet rendelni. :)

      Törlés