Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. augusztus 17., hétfő

Születésnapi ajándékaim

Szombaton ünnepeltem a 25. születésnapomat, ma pedig e jeles nap alkalmából kapott ajándékaimat szeretném bemutatni.


Valahogy egyébként nem örülök ennek a számnak, mert semmi pozitívat nem tudok felfedezni abban, hogy már közelebb vagyok a 30-hoz, mint a 20-hoz. Még mindig nem érzem magam felnőttnek, ráadásul mások sem néznek annak(akadnak olyan esetek, hogy elkérik a személyimet a lottózóban vagy dohányboltban).





Én általában jobban szeretek adni, mint kapni, de most valahogy igen eltalálta mindenki, hogy mit szeretnék, vagy éppen minek örülnék a legjobban. Egyébként nővérem és kisfiának a születésnapját is szombaton ünnepeltük, ugyanis elég közel vagyunk egymáshoz. Nővérem egy Nina Ricci parfümöt és egy Hello Kittys pizsamát kapott tőlünk(ő se tud felnőni), a kisfia pedig egy AC/DC-s babapólót, illetve néhány hasznos terméket(babatörlők, gyümölcspüré). A pólócska a H&M webáruházból van, ahol szerintem még mindig él az ingyen postaköltség, amit érdemes kihasználni.:)

Na de jöjjenek akkor azok, amiket én kaptam:

Tesóméktól egy csomagot kaptam benne mindenféle földi jóval. Úgy gondolták, hogy összeválogatnak számomra olyan termékeket, amiket szeretek és elhasználnék(elfogyasztanék). Nagyon jól döntöttek. :D Különösen tetszik a gyömbéres testradír, az illata valami mennyei. :)



Páromtól egy Sabaton pólót és egy Puma parfümöt kaptam. Ezeknek is nagyon örültem, hiszen az egyik kedvenc együttesem a Sabaton, akiknek a koncertjére sikerült eljutnunk júliusban. A Puma parfümjeit pedig egyszerűen imádom!! :) Ráadásul párom eltalálta a póló méretét is, és plusz pont, hogy női fazonút választott. :) Így már tudom mit fogok viselni a következő koncertjükön. ;)



Szüleimtől és nagymamámtól pénzt kaptam, aminek egy részéből meg tudtam venni a Nightwish koncertre a jegyet!!!!!!! Igen, a Nightwish a másik nagy kedvencem, úgyhogy már naggggggyon várom a decembert. :)


Barátnőmtől egy cuki kis dobozkát kaptam, benne három dologgal: nyaklánc,fülbevaló és csipkés bugyi. Mindenki tudja rólam, hogy imádom a masnikat, úgyhogy ő is nagyon jól eltalálta az ajándékokat. :)


Párom szüleitől egy nagyon szép csokrot, pénzt, illetve egy bonbont kaptam. :) A virágoknak mennyei az illata, most is bejárja az egész szobát, miközben ezt a bejegyzést írom. A pénz egy részének egyébként már tudom is, hogy mi lesz a sorsa: Néhány új Catrice termék lesz belőle vásárolva. ;)



A születésnapom csendesen, nyugodtan telt, nem volt semmi felhajtás és buli. 
De igazából nem is vágytam volna rá. Az ajándékoknak pedig tényleg nagyon örülök, mert hasznosak és szépek. :)









4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ajándékokat kaptál. És utólag is boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot:) Azt a gyömbéres testradírt én is nagyon szívesen megszaglásznám:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szépen! :) Ha jól tudom Müllerből van a testradír, ha arra jársz érdemes megszagolnod, mert tényleg nagyon jó!:)

      Törlés