Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 4., péntek

Augusztus havi kedvenceim

Eltelt ismét egy hónap, jöjjenek hát az Augusztus kedvencei. :)

Igazából ahogy elnézem a képet, szinte mindegyik termék augusztusból való, szóval nem használom őket régóta. De valamiért mégis a hónap legkedveltebb termékeivé léptek elő. Hogy miért? Hamarosan kiderül. :)


De kezdjük először a júliusban vásároltakkal.

Catrice Beautifying Lip Smoother 010
A Catrice kifutó termékei között volt ez az ajaksimító szájfény, aminek adtam egy esélyt, mert kíváncsi voltam, hogy mit tud. Alapvetően nem szeretem a szájfényeket, mert amiket eddig használtam, azok mind nagyon ragacsosak voltak. 
De ez teljesen levett a lábamról, kellemes az illata, ad egy enyhe színt és fényt az ajkaimnak, szemmel láthatóan kisimítja és egységesíti. Azt gondoltam, hogy ez az ajaksimító duma csak valami reklámszöveg róla, de tévedtem.  A szivacsos applikátorával sincsen különösebb bajom, ráadásul könnyen elfér a táskámban és nem félek attól, hogy kifolyik.
Essence Effect szájfény
És ismét egy szájfény a kedvencek között. Ez is kifutó termék volt, és őszintén szólva sokáig nem is érdekelt, de aztán csak betettem egyet a kosárba. Nagyon tetszik, mert kellemes fényt,csillogást ad az ajkaimnak és ez sem ragacsos. Egyetlen egy hátránya van, hogy a tubusban sokkal sötétebbnek hat, mint amikor felkenem a számra, pedig én többek között a színe miatt vettem meg. Na mindegy, attól még szerintem egy egész jó kis termék.
Essence Nail art Shake me! I'm pretty top coat
Szintén egy kifutó termék. Imádom ezt a fedőlakkot, kár, hogy nem vettem belőle többet. Tetszik, hogy csillámpor úszkál benne, tartósabbá teszi a lakkozásom, gyorsan szárad, és külön pluszpont, hogy golyócskák úszkálnak benne.
Catrice Limitált mini kabuki ecset
Már több helyen olvastam, hogy mennyire jók ezek a kabuki ecsetet, így hát én is beruháztam egy ilyen mini darabra. :) Eddig nagyon pozitív vagyok vele kapcsolatban, remélem a véleményem nem fog változni. Gyorsan és könnyedén tudom felvinni vele a púdert, de még a bronzosítót és a pirosítót is. Kicsi ugyan, de mégis kézreálló, na meg pluszpont még, hogy könnyen elfér a neszesszeremben.
Essence Eye blender blush
Másért indultam el a Müllerbe, de mivel már régóta szemeztem ezzel az ecsettel, beadtam a derekam. Azóta ki se lehet venni a kezemből, ha sminkelek. :D Nagyon könnyen tudok vele satírozni, tetszik a színe, a mintája. Negatívumot még nem tudok róla írni. :)
Treacle Moon testradír
Születésnapomra kaptam és egyszerűen nem mondhatok róla mást, csak hogy IMÁDOM, csupa nagybetűvel. Semmi rosszat nem tudok írni. Vegán, nincs benne parabén és szilikon.Az illata finom gyömbér, teljesen hajaz a Kinley kólára. 
Nagyon szeretem a tubusán a feliratokat, a színét, a hatását. A dörzsölő hatása tökéletes, mindent leszed, a végeredmény pedig babapopsi simaságú bőr. Erről majd hozok is egy bővebb tesztet. :)

Nektek mik voltak az elmúlt hónap kedvencei?












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése