Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 11., péntek

Autumn Tag

Szürke és esős idő, hősugárzó, gyertya,zene....jelenleg így néz ki a délutánom. Tökéletes egy őszi tag bejegyzés elkészítéséhez. :)



Az ősznek megvan a maga szépsége, hangulata, sokan mégsem szeretik, főként az időjárás miatt. Engem egyáltalán nem zavar, ha nem süt hét ágra a nap, nem kék az ég,  és nincsen 30 fok. Persze azért akad olyan pillanatom, amikor irritál a köd, a sok eső, vagy éppen a hideg. :)

De el is kezdeném a tag kitöltését, amit már több blogon szívesen olvastam.

1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?

Én úgy gondolom, hogy minden évszaknak megvan a maga teája. Tavasszal és nyáron szívesen fogyasztom a sima gyümölcsös és zöld teákat, ősszel és télen viszont jöhetnek a különlegesebbek. Főként az olyanokért vagyok oda, amikben fahéj is van: almás-fahéjas,szilvás-fahéjas, narancsos-fahéjas....stb. Most találtam a Rossmannban egy áfonya-joghurt ízesítésűt, ami nagy kedvenc lett.:)



2. Szereted a sütőtököt?

Imádom a tökös díszeket,háttérképeket, viszont az ízét nem szeretem. Többször próbáltam már megenni,de úgy vagyok vele, mint a sárgadinnyével....soha nem fogom megkedvelni szerintem....bár amúgy a sárgadinnyés ízesítésű dolgokat megeszem/megiszom. Na mindegy. :D

3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?

Na hát ez egy nagyon jó kérdés. Lehet töknek vagy fekete macskának. :D 

4. Kedvenc dolgod az őszben? 

Rengeteget fel tudok sorolni: imádom az őszi napsütést, mert azon már lehet érezni, hogy nem az a tipikus nyári; szeretem a faleveleket, a reggeli ködöt, a meleg teát, a gyertyázást otthon, az őszi színeket és díszítéseket, a tájat nézni, a kardigánokat, az őszi gyümölcsöket-különösen a szőlőt....



5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?

Az tény,hogy szívesen használom és hordom a bordót, barnát, lilát, aranyat, feketét, de egyébként egész évben ez a helyzet. :D Nem igazán érdekel, hogy mi a módi, nyáron a 40 fokban is képes voltam fekete füstös sminket kreálni fél óra alatt a 45 fokos szobában, mert éppen ahhoz volt kedvem. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ősszel a ruhatáramban venni észre, hogy már nem nyár van. :D A sminkelés terén nem változik túl sok minden.

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor?

Zenével, bár ez sem tipikus őszi dolog, mert bármikor feltölt. :D Mondjuk imádok gyertyát gyújtani, forró teát kortyolgatni és közben internetezni, na az ki tud teljesen kapcsolni. Illetve a hidegebb időkben gyakrabban fürdök, ha otthon tartózkodom, mert egyszerűen jobban esik egy kád forró,habos vízben elnyúlni, mint zuhanyozni. 

7. Kedvenc őszi kiegészítőd?

Szeretem a sálakat, szóval mondhatjuk azokat kedvenc kiegészítőnek. Jah és az órák. Most szeretnék majd beszerezni egy pirosat, barnát és királykéket. :)



8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára?

Nagy meleg pulcsit otthon és télen viselek, utcára általában kabátot veszek. Bár ma is csak pulcsi volt rajtam. :D Egyébként a vékony pulóver+vékony kabát kombót részesítem előnyben.

9. Kedvenc ősszel induló sorozat?

Hát most indult el a Kínos és a Simlis spinék új évada az MTV-n, azt várom, hogy fent legyen neten szinkronosan, mert nincs MTV-m, angolul pedig lusta vagyok nézni. :D 

10. Sima sál vagy gyűrű/körsál?

Sima sál, mert a körsállal mindig meggyűlik a bajom. :D


11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?

A mostani volt az első olyan nyaram, amikor alig lehetett napszemüveg nélkül látni az utcán. :) Eddig ősszel sose hordtam, majd meglátjuk milyen idők lesznek. :)

12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?

Először rögtön a suli jut eszembe, ami nekem már sajnos nem aktuális. Pedig szerettem rákészülni a tanulásra. :) Ezen kívül még a szép őszi táj és a pulóver, ami hirtelen beugrik róla.

13. Kedvenc őszi tevékenység?

Séta és gyertyák. Most majd ki szeretném próbálni a Yankee Candle gyertákat és tartsokat, mert már annyi jót olvastam róluk, hogy felkeltették az érdeklődésemet. :)



14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz?

Nincs különösebb őszi zenelistám, de novemberben már szeretek karácsonyi dalokat hallgatni. :D

15. Kedvenc illat ősszel?

Imádom a fahéjas,almás,narancsos dolgokat, legyen az illatmécses,gyertya,tea, illóolaj stb.

Akinek van kedve, kommentben írja meg a válaszait a kérdésekre! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése