Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 20., vasárnap

Az Ősz szépségei | Saját fotók

A hétvégére hazautaztam párommal a szüleimhez a faluba,a táj és a kert pedig annyira magával ragadott, hogy rögtön fotózgatni kezdtem.:)


Az Autumn tag-ben már pedzegettem, hogy miért szeretem annyira az őszt, gondoltam, hogy pár fotó erejéig még visszatérnék ehhez a 'témához'. Nem is szaporítanám a szót, jöjjenek akkor a tegnap készült képeim.


Még itt-ott maradt 1-1 kukoricacső, eszembe is jutott róluk, hogy anno kukoricababákkal játszottunk, amíg szüleim a kerti teendőket végezték. :)




Tökök,tökök mindenhol.


A virágokon sincs már túl sok, kezd a barna,elszáradt rész meghatározóvá válni....



Ha ősz, akkor alma. Fán és földön egyaránt.


Uborkák a pince tetején "száradnak". 


Madáretető, ami tavaly is nagyon jó szolgálatot tett. :)



Különböző színekben pompázó levelek, egy-egy szőlőfürt....


Már az ajtóra is felkerült az őszi dísz. :)

Ki szereti ezt az évszakot?
Hogy tetszenek a képek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése