Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 15., kedd

Drogériás haul

Nem olyan régen volt a blogon haul bejegyzés, de most ismét betévedtem a Rossmannba és Müllerbe, ahonnan nem távoztam üres kézzel.

Mostanában fogy ki szinte minden termékem, amiket a mindennapok során használok, így hát jó néhányszor megjártam a drogériákat. Ilyenkor csak egy baj van: tuti, hogy mást is hazahozok. :D Most is ez történt. Egyébként az alapozón kívül minden a Rossmannból van.



A L'oreal micellás vizem a végét járja, amitől egyébként nem dobtam egy hátast, így visszatértem a Garnierhez. Ugyanazt a funkciót ellátja, és barátibb az ára is. Ez a fajta ráadásul vegyes-zsíros bőrre való, úgyhogy remélhetőleg telitalálat lesz a számomra. :) Éssss, most érdemes betérni érte a Rossmannba, mert 1189 Ft-ért kapható. :) (A L'oreal is akciós, 1089 Ft)
Körömlakklemosóm is kifogyott, most az Isanat vettem le a polcról.
Kipróbáltam az elmúlt időkben gyógynövényes, illetve biosampont is, de sajnos nem váltak be, teljesen bekorpásodott a fejbőröm tőlük, így hát visszatértem a Head&Shoulders 2 az 1-ben samponra, amit azt hiszem 1399-ért vettem. Most egyébként erre is akció van, érdemes utánanézni. :)
Legutóbb vásároltam egy Isana balzsamot, ami nagyon bevált, így most a száraz hajra való változatát vettem meg 449Ft-ért. És persze a Nivea intim mosakodógél is pont most fogyott el, na és ebből se a megszokottra ruháztam be, hanem a féláron kapható Facelle márkájúra....remélem nem döntöttem rosszul.


Persze sminktermékek nélkül sem hagyhatom el a drogériákat. :D Az Essence alapozóm fogyóban van, a Garnier BB krém annyira nem nyerte el a tetszésem, a Miss Sporty alapozóról meg inkább ne is beszéljünk.... szóóóval sok jót olvastam a Catrice All Matt Plus alapozóról, így hirtelen ötlettől vezérelve betévedtem Párommal a Müllerbe, aki megvette nekem. :) 2159Ft-ot sajnáltam érte, sose volt még ilyen 'drága' alapozóm, de így az első használat után nagyon pozitív a véleményem róla.
A kedvenc Lovely Matt fekete szemhéjtusomban is már alig van, a Miss Sporty márkájút pedig nem szeretem, így persze, hogy erre is szükségem volt.  A Lovely gyorsan száradó fekete szemhéjtusára esett most a választásom, ami kemény 499 Ft-ba került és baromi jó, ajánlom mindenkinek! Vásároltam még egyébként két Essence kifutó rúzst, illetve az új szortimentből is becsúszott két termék: a Matt touch blush pirosító 20-as Berry me up! árnyalatban, illetve a Sheer&shine ajakrúzs 07-es Sparkling Miracle darabja. Ezekről hamarosan írok részletesebben is. :)

Ti vásároltatok már az Essence új szortimentjéből?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése