Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 28., hétfő

Elfogytak 6.

Ismét elfogyasztottam jó néhány terméket, úgyhogy jöjjön is a következő Elfogytak bejegyzés. :)

Általában meg voltam elégedve mindegyikkel, de azért akadt köztük olyan, amit nem szívesen vennék meg újra. De nem is akarok sokat rizsázni előtte, inkább rá is térnék a lényegre.


Neobio Sampon
A nyár elején eldöntöttem, hogy nem fogom vasalni a hajam és megpróbálom természetesebb dolgokkal táplálni. Ez a sampon féláron volt kapható a Rossmannban, megtetszettek az összetevői így hát megvettem. Az első pár hétben semmi gondom nem volt vele, tisztította a hajam, szóval tette a dolgát. De utána iszonyatosan korpásodni kezdtem, amit azóta is elég nehezen tudok eltüntetni, pedig már visszatértem a jól bevált Head&Shouldershez. Újravenném? Nem.

Swiss O Par Argánolaj hajkúra
Szeretek kísérletezgetni, nincs ez másként a hajravalók terén is. Az argánolajról már sok pozitív véleményt olvastam, így nem volt kérdés, hogy kipróbálom ezt a hajkúrát. Nem is csalódtam benne: nagyon puhává tette a hajam,könnyen kifésülhetővé vált és nem is nehezítette el. Újravenném?Igen.

Isana Professional Repair Nutrition
Na erről a hajbalzsamról se tudok rosszat írni, 450Ftért nagyon jól teljesít. Kb. ugyanazt tudja szerintem, mint a fentebb említett argánolajos, csak fele áron meg lehet vásárolni. Ez is pár perc után szépen kifejti a hatását, nem szöszölődik a hajam, könnyen ki tudom fésülni és kellemesen puhává teszi. Újravenném? Igen.


Sunfleur Tisztító Arcradír
Már régóta szemeztem a Sunfleur termékekkel, de sokáig csak kerülgettem őket, mint macska a forró kását. De mint minden más terméknél, egyszer csak beadom a derekam és megveszem. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel az arcradírral, mert kellemes érzés dörzsölgetni az arcom vele és pont megfelelő a 'radírozó képessége'. Ja és a használata után pedig nem húzódik a bőröm. Újravenném?Igen.

Garnier Pure Arctonik
Szerettem ezt a tonikot, mert jó alaposan eltávolította a szennyeződéseket és szépen összehúzta a pórusaim, főleg az orromon. A szemem környékét viszont nagyon erősen csípte, illetve volt,hogy a szám alatt és az orrom tövében is égett a bőröm. Újravenném?Talán.

L'oreal Micellás víz
Mivel a Garnier micellás víz esetében felemás érzéseim voltak, így gondoltam kipróbálom a L'oreal-t is. Hát így, hogy elhasználtam az egészet, rájöttem, hogy a Garnier jobb, de csak azért, mert könnyebben leszedi a szemsminkemet, főleg a tust és a spirált, míg a L'oreal esetében sokszor pandamaciként ébredtem.Azért nem írnám le teljesen, mert nagyjából azért ez is teszi a dolgát. Újravenném?Talán.


Nivea Cashmere moments tusfürdő
Mindig elmondom, hogy tusfürdőkből nekem teljesen mindegy, hogy mit használok, de azért ez a Nivea baromi jó. :) Kellemesen krémes az állaga, könnyen habzik, tetszik az illata, a bőrömet pedig puhává varázsolja. Újravenném? Igen.

Rival de Loop körömlakk lemosó
Szeretem ezt a lemosót, mert ha az aceton elillan, akkor kellemes gyümölcs illat lengi be a szobát. :) Na de nem csak ezért jó, hanem az ára is egész baráti és egész szépen leszedi a lakkot a körmeimről. Újravenném? Már megtörtént.

Dove Intimo 
Most egy Facelle márkájút vettem, mert fele annyiba kerül,mint a Dove, de ha elfogy, akkor visszatérek erre, mert sokkal jobban bevált: kellemesebb az illata, jobb az állaga, és ettől tényleg érzem, hogy tiszta vagyok. Ráadásul ez a kiszerelés higiénikusabb és praktikusab is.Újravenném?Igen.

Isana Maracuja és Kókusz tusfürdő
Nem rossz ez a tusfürdő, de azért egy Dove-ot vagy Nivea-t ez a fajta nem tud lekörözni. Szépen habosodik, nem szárít, az ára is jó, de az illata elég hamar elillan. Újravenném?Talán.

Avon Naturals Testpermet
Szeretem a testpermeteket, mert nagyon jól fel tudják az embert frissíteni, főleg nyáron a 40 fokos melegben. Bármikor szívesen fújkálom magam, akár zuhanyzás után is, mert jó érzés a kellemes gyümölcsös illatot szaglászni magamon és a szobában. :) Újravenném?Igen.

Ti mit fogyasztottatok el mostanában?Vélemények róluk?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése