Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 26., szombat

Haul | Turizni jó

Majdnem egy hete volt utoljár bejegyzés, amit sajnálok, mert sok ötletem lenne, csak időm nem volt a megvalósításukra, ugyanis mire hazaértem csak enni, zuhanyozni és aludni volt erőm.


Most viszont itt a hétvége, amit nyugodtan tölthetek a kedvenc blogjaim böngészésével és természetesen új bejegyzések gyártásával. :)

 A mai napon az elmúlt hetek turkálós szerzeményeit szeretném megmutatni. Két üzlet van, ami nagy kedvencem a városban: az egyik a Market áruház(talán ez a neve), illetve egy nagy Háda. Az áruházban szerdától keddig csökken a termékek ára, de még így is bőven jó, mert a legdrágább nap csak 800Ft. A Háda már borsosabb, ott 1499től indulnak(vagyis én nagyon ritkán látok ettől olcsóbb terméket). Ki lehet fogni különböző márkás, szinte új darabokat, és akár egy csajos nap tökéletes időtöltése is lehet a közös turizás a barátnőkkel. :) Én most kivételesen párommal jártam végig többször ezekt az üzleteket, és szerencsére nem csak én, hanem ő is talált dolgokat. Nem emlékszem pontosan mindegyik árára, de megpróbálok visszaemlékezni. :D

Persze ez a poszt nem azért készül, hogy ha valami megtetszik valakinek, akkor bemegy mondjuk egy Hádába és meg tudja venni. Inkább csak ösztönözni szeretnék mindenkit arra, hogy ha van egy kis ideje, akkor érdemes betérni a turiba(ha még esetleg nem tette meg), mert nagyon olcsón nagyon jó minőségű (és sokszor egyedi) ruhadarabokhoz juthat.

Na a sok rizsa után bele is kezdek a mutogatásba. 


Jó néhány nyári ruhadarabot vásároltam, mert egyszerűen nem tudtam őket otthagyni. Imádom az olyan felsőket, amiken cipzár van, mindegy hogy a vállán, hátán, nyakán oldalán csak legyen. Ez a felső is rögtön megfogott a cipzár miatt, az anyaga is kellemes és a mintája is bejön. 700Ft-ot fizettem érte, ennyiért vétek lett volna otthagyni.



Ismét egy lenge, nyári felső. Már ahogy meglátam a vállfán rögtön éreztem, hogy ezt hozom is haza, de amikor megláttam, hogy nem csak cipzár van rajta, hanem Matrjoska babák is hát mondom ezt nekem tervezték. Szerintem még nem említettem, de Mátyuska baba fan is vagyok. :) 600 Ft volt.



Ez egy hosszított kék vékonyabb pulóver, csak vakuval tudtam ebben a ramaty időben lefotózni, ezért tűnik ennyire kéknek, amúgy picit sötétebb. És ezen is van cipzár. ;) Ennek az árában nem vagyok biztos, talán 800 Ft-os napon vettem.


Egyszerű bézses színű kardigán, melyben halvány arany szálacskák vannak. Szükségem volt már egy hosszabb, őszies felkapós felsőre, azt hiszem 700 Ft volt.



Találtam egy cuki babóca inget is, tökéletes álapotban van, ráadásul F&F-es. Kemény 300 Ft-ot fizettem érte.


Áhh, ez is egy nagy kedvenc póló, iszonyatosan tetszik ez a koponyás minta rajta. 800 Ft-ért pedig szép, hogy nem hagytam ott. :D


Több helyen láttam és olvastam már a romperekről, de különösebben nem hoztak lázba, na meg azért nem vagyok én olyan alkat, hogy jól álljanak a rövid dolgok. Tegnap azonban belebotlottam ebbe a színes darabba és hosszas mérlegelés után megvettem jövő nyárra. Legalább van előttem egy cél, hogy lefogyjak. :D Jah, egyébként a 600Ft-os napon vettem.



Odáig vagyok a szütyő táskákért, legszívesebben minden méretben és kedvenc színben beszereznék egyet. :D A Hádában kettőt is találtam, ezt a feketét, illetve egy sötétebb türkizt, végül hosszas mérlegelés után ez a különleges darab jött velem haza. Ezt már drágának találtam ahhoz képest, hogy használt ruhabolt, de nem érdekelt ,megvettem. 3499Ft-ba került.

Ha jól számolom, akkor kb. 8000Ft értékben vásároltam 7 db ruhafélét, illetve egy táskát. Illetve még vettem egy nagyon szép, szerintem használatlan Clinique-s nesszeszert is nővéremnek, csak hát elfelejtettem lefotózni.  

Kinek hogy tetszenek a zsákmányaim?
Ti szerettek turkálóba járni?















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése