Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 1., kedd

Mini haul | Rossmann, Háda, Müller, Auchan

Nem telik el úgy hónap, hogy ne vennék valami sminkterméket, de szerencsére mostanában inkább arra figyelek, hogy olyanra ruházzak be, amire szükségem lehet és tényleg ki tudom használni.



Rossmann

Itt nem sok mindent vettem, ugyanis nálunk még mindig nem jelent meg sem a Catrice, sem az Essence új szortimentje, pedig szerettem volna 1-2 dolgot. 


Nem szoktam alapjáraton Nivea tusit használni, de barátom berakta a kosárba.  Jó ötlet volt, mert nagyon kellemes az illata, ráadásul most akciósan 499 Ft-ba került.


Szeretem ezt a Wilkinson borotvát, és most csak 899 Ft-ot fizettem érte.


A polcon árválkodott ez a kiárusított Essence szájfény 349Ft-ért. 


Háda

Most érdemes a Hádába benézni, mert még ezen a héten tart a darabáras üzletekben az 50%-os kedvezmény. (Itt lehet tájékozódni az akció végéről: http://www.hadakft.hu/50-a-darabaras-uzletekben/) Szombaton volt ugye nővérem esküvője, amire szerettem volna egy szép rucit, a Hádában meg is találtam kemény 999Ft-ért. F&F márkás, és még az eredeti címke is ott lógott rajta, úgyhogy nagyon jó vásárt csináltam vele. :)




Müller

Itt csak egy Essence satírozó ecsetet vásároltam 549 Ft-ért. Már régóta szemeztem vele, és végül beadtam a derekam....milyen jól tettem. Azóta minden sminkelésnél bőszen használom és nagyon meg vagyok vele elégedve. :)


Auchan

Na itt már bezzeg megtalálható az Essence és a Catrice új szortimentje, csak hát kis állványok, így egyedül ezt az All about Bronze palettát tudtam beszerezni, ha jól rémlik 1550Ft-ért. Erről majd készül teszt is hamarosan. :)


Kifogytam a szemhéjalapomból, aminek az utánpótlását szintén az Auchanban szereztem be 949Ft-ért. 


Már ott is észrevettem, hogy erre más kód van írva, de mivel sürgős volt a dolog, így megvettem. Kicsit sárgásabb, mint amit eddig használtam, de ahogy elkenem, úgy el is 'tűnik' nagyjából, szóval nem nagy probléma számomra. :) Ha esetleg valakit ez zavar, annak érdemes tényleg jól megnéznie.


Régóta ki szerettem volna próbálni a Kabuki ecsetet, ez a darab pedig rögtön szemet szúrt a Catrice állványon. Úgy gondoltam 800Ft-ot megér, hogy kipróbáljam. Elég annyit mondanom, hogy az augusztus havi kedvences posztban benne lesz. ;)


Ti mit vettetek mostanában?













2 megjegyzés:

  1. Hetek óta folyamtosan járom a Rossmann-t a Catrice szortiment után de még semmi. Tök bosszant, már mikorra megígérték. Az Essence az itteni DM-ben már kint, elég jó élőben is az új szoriment!
    Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is direkt mindig lestem a közösségi oldalakat,meg többször végigjártam a város szinte összes Rossmann és Müller drogériáját,de még semmi. Engem is nagyon bosszant a dolog. :/

      Törlés