Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 8., kedd

Őszi manikűr

Végre elérkezett a kedvenc évszakom, ennek örömére pedig készítettem egy őszi manikűrt. 


Már látszik, hogy teljesen be vagyok zsongva, a blogot őszi köntösbe öltöztettem, kikerült egy tökös háttérkép is a gépemre...ja, és már a bejárati ajtón is az évszakhoz köthető dísz lóg. :)
Arra gondoltam amúgy hogy kitöltöm én is az Autumn tag-et, hogy ott kifejthessem azt, hogy miért is vagyok oda ennyire ezért az évszakért, úgyhogy lehet a napokban az lesz a következő bejegyzés. :)


Na de visszatérve a maira: eszembe jutott, hogy készíthetnék egy manikűrt, ami az őszhöz kapcsolódó színekben pompázna. Egy problémám akadt: levágtam a körmeim, így nem mutat annyira jól a minta,de remélem azért nem sikerült olyan rosszul. :) Egyébként egyre jobban élvezem a körömdíszítést, ezért is örülök annak, hogy anno jelentkeztem az egyik Manikűrvadász fordulóra, innentől kezdve pedig szerintem nem lesz megállás. :) Már csak azt várom, hogy meglegyen a 30 manikűr, és akkor majd lehet tőlem  is rabolni. :)

A manikűrhöz rengeteg körömlakkot használtam fel, bár annyira a végeredmény nem ezt tükrözi:


Lovely Matt fehér
Essence The gel nail polish 19 indigo to go(kifutó termék volt)
Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance 04 Lost'N Roses(szintén kifutó termék volt)
Golden Rose Rich Color 53
Rimmel Rita Ora 498 Rain rain go away
Maybelline Colorama 23
Moyra Gel Look No.910
Colour Alike 498
Essence Nail art Shake me! fedőlakk( kifutó termék volt)

Először a Rimmel nude lakkját kentem fel, ez lett az alap. A középső ujjamra kis pöttyöket készítettem, a többi ujjamra pedig 3-3 falevél került. Nem akartam, hogy teljesen ellepjék ezeket a pici körmeimet, így a felső részre kis vonalakat húztam lilával,bordóval, a levelek közé pedig csillogósat. Erre már csak egy fedőlakk került és el is készültem a manikűrrel.:)

Íme a végeredmény:








Kinek hogy tetszik a manikűr?
Ti szeretitek az őszt?



2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem ezt az évszakot:) A mani meg nagyon ötletes és persze szép is lett:)

    VálaszTörlés