Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 9., szerda

Project 10 Pan - Végeredmény

Ha jól emlékszem még tavasszal vágtam bele ebbe a projektbe, hogy 10 nem igazán használt terméket megpróbáljak valahogy elhasználni bizonyos idő alatt.

A fő célja ennek a 'kezdeményezésnek' igazából az, hogy addig nem is lehet új termékeket vásárolni, amíg el nem fogynak, így az ember megpróbálhat kicsit tudatosabban élni. Hát igen, jelentem megbukott ez a ténykedésem. :D

Már egy részeredményt közöltem itt, akkor is adódtak problémáim, de most már látom, hogy ezeknek a termékeknek a nagy része bizony még hónapokig( vagy ne adj Isten évekig) itt fognak heverni a polcon anélkül, hogy legalább levenném őket onnan. De azért nézzük mikről is van szó és mennyit tudtam belőlük elhasználni.

Parfümök


Hát sajnos nem tudok pozitív eredményekről beszámolni a parfümök terén, ugyanis talán a Little Black Dresst használtam vagy 2x, és ennyi. Nem vagyok már ezekért az illatokért oda, ráadásul túl tömények,főleg a nyárra, és hát a tartósságuk is hagy némi kívánnivalót maguk után. És ami még nyomós érv, hogy kaptam és vettem is 1 parfümöt. :D

Dezodorok


Itt sincs semmi változás. Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy kaptam néhány dezodort, és azokat sokkal jobban szeretem, mint ezeket, így hát érthető, hogy miért nem használom őket.  

Testápolás


 Ez a két testpermet nagyon jó szolgálatot tett, főleg a negyven fokos kánikulában, úgyhogy már alig van belőlük. A Fruttini-t még parfüm helyett is magunkra lehet fújni, mert egész tartós. :)

Hajápolás


Megpróbáltam ezeket a termékeket is hasznosítani,de a Dove-tól nagyon lelapul a hajam és hamarabb is zsírosodik, a Syossra meg nem volt szükségem, mert hajegyenesítőt már nem használok, hajszárítót meg nagyon ritkán. 

Összegzés: Elbuktam ezt a projektet. De nagyon sokat tanultam belőle, úgyhogy felfoghatjuk egy tanulópénznek. 
Nem szabad olyan dolgot megvenni, amiről tudjuk, hogy úgysem fogjuk használni, másfelől érdemes a jól beváltaknál maradni. Persze nem azt mondom, hogy ne nyissunk az újdonságok felé, de bizonyos esetekben érdemesebb megállj parancsolni. Ezt a pénztárca is kedvelni fogja. :)

Ki mennyire vásárol tudatosan?
Mi a véleményetek erről a project pan-ről?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése