Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 6., vasárnap

Teszt | Essence All About Bronze paletta

Az itteni Auchanban már megjelent az Essence új szortimentje, így az All about Bronze palettára rögön le is csaptam. :) (de a teszt megírása után végre felfedeztem már a Rossmannban is)

Tele van már a sminkes fiókom barna árnyalatú szemhéjfestékekkel, de ez a darab rögtön felkeltette az érdeklődésemet, főként a bronzosabb színek belőle. Szerintem nem is fogok leállni a barnák beszerzésével, mert nagyon szép nappali és esti sminket lehet belőlük készíteni, ráadásul a zöld szememet elég jól ki tudják emelni. :)


A paletta az All about termékcsalád úgymond továbbfejlesztett verziója, hiszen ezekben a 6 helyett már 8 színt találunk. Erős, viszonylag masszív műanyag doboza van, rajta pedig a neve ezüst felirattal. Egyszerű ugyan, de szerintem nem is szükséges túlcsicsázni, hiszen a mindennapi használat során a felirat úgyis lekopik idővel.
Ahogy a képen látható, 9,5 gramm festéket tartalmaz, az ára pedig 1550 Ft. 


A paletta mindegyik színe enyhén csillámos, aminek örülök is, mert mattot ritkán használok, a túl csillogósat pedig nem szeretem, mert a használata után az egész fejem úgy néz ki,mint egy diszkógömb. Egy kicsit egyébként poroznak, de nem vészes.



A felső két képen alap nélkül láthatjátok a színeket, az alsó kettőn pedig az Essence I love stage alappal. Nem látszik túl sok különbség közöttük, de a szemhéjon már igen, úgyhogy mindenképp javasolt azzal használni, már csak a tartósságra gondolva. :)



Hoztam még egy fotót, ahol már a szememen lehet meglesni, hogyan is néz ki élesben.


Egyébként a tartósságára nincsen panaszom, alappal egy egész napot simán kibír, ezt teszteltem még a nagy hőségben is múlt szombaton. Egyáltalán nem állt össze a redőkben és nem is nagyon kopott le. 

Összességében én nagyon meg vagyok vele elégedve. Tartósak és szépek a színek, jól ki lehet őket használni a hétköznapokon is, és az ára sem olyan vészes. Ha úgy alakul, akkor lehet beszerzem még a Roses palettát is. :)

Nektek hogy tetszik ez a paletta?
















2 megjegyzés:

  1. Én is kinéztem már ezt a palettát, örülök, hogy ilyen tartós és, hogy egész pigmentált, így biztos beszerzem.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes szerintem kipróbálni, mert tényleg szép és jól kihasználható színei vannak. :)

      Törlés