Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 18., péntek

Teszt | Essence Matt Touch Blush Pirosító

Az Essence új, őszi szortimentjébe két új pirosító is került: egy barackosabb és egy pirosabb árnyalat, melyek közül az utóbbit (20 Berry me up!) kaparintottam meg. Erről szól a következő bejegyzés.

Már régóta terveztem, hogy beszerzek egy új pirosítót, hiszen amik vannak itthon, azok nem igazán passzolnak a bőrömhöz és hát elég régiek is. Szóval úgy döntöttem, hogy szétnézek a drogériában és választok egyet. Amint megláttam, hogy nálunk a Rossmannban kipakolták végre az új Essence szortiment egy részét, gondoltam megnézek 1-2 dolgot közelebbről is. Így tetszett meg ez a pirosító, ami aztán a kosaramban landolt.


Na de először nézzük azt, hogy a termékről milyen leírást találhatunk az Essence oldalán:

"az új matt touch pirosító lágy púder textúrája matt hatást eredményez. az intenzív barack és elragadó pirosas árnyalat friss arcszínt biztosít a természetes megjelenésért"


A doboza egyszerű, viszonylag masszív műanyag, rajta fekete felirat. 5 g-os kiszerelésű, és 949 Ft-ba kerül, szóval egész baráti az ára. 
Nagyon jól mutat a matt felirat 'dombornyomata' a termék közepén, bár tudom,hogy pár használat után el fog tűnni. 


Erősen pigmentált, úgyhogy óvatosan kell az ecsetet beleütögetni. Könnyen építhető és igazodik a fehér bőrömhöz. Egész nap szépen megállja a helyét, bár estére egy kicsit kopik, de szerintem ezzel semmi gond nincs, ugyanis napközben könnyen lehet segíteni a dolgon. :)



Próbáltam lefotózni a kezemen, hát remélem azért valamennyire látszik a szép,halvány pirosas színe. Külön örülök annak, hogy matt, így ha kifényesedik a bőröm vagy highlightert használok, akkor sem lesz olyan a fejem, mint egy diszkógömb. 

Nem igazán tudok rosszat írni(illetve többet sem) erről a pirosítóról, mert tényleg szép a színe, tartós, jól pigmentált és külön pluszpont, hogy matt. Szerintem ennyi pénzért egy próbát mindenképp megér.

Ti vettetek már valamit az új szortimentből?
Hogy tetszik ez a pirosító?



2 megjegyzés:

  1. felkeltette az érdeklődésem, megnézem mindenképp magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pozitívan csalódtam benne és amióta megvan csak ezt használom. :)

      Törlés