Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. szeptember 14., hétfő

Treacle Moon One Ginger Morning Testradír | Teszt

Születésnapomra kaptam ezt a Treacle Moon márkájú testradírt még augusztus közepén. Már az első használat után úgy éreztem, hogy erről rögtön írnom kell egy bejegyzést, de azért még vártam vele pár hetet, hogy jobban kitapasztalhassam, és ne az első benyomások alapján szülessen meg ez a poszt.


Bár lelövöm itt az elején a poént, nem változott sokat a véleményem, és nagyon megszerettem ezt a terméket. :) Összehasonlítási alapon nincsen, hiszen eddig nem igazán használtam testradírt, egyszerűen nem éreztem a szükségességét. De ha már ajándékba kapok valamit, azt elhasználom.


A márkáról pár szó:

Az Egyesült Királyságban készítik a Treacle Moon márkájú termékeket, amelyek között a testradíron kívül megtalálhatóak még különböző illatú tusfürdők,habfürdők, testvajak,testápolók és testpermetek is. Én teljesen bezsongtam, amint a honlapjukat kezdtem el böngészni, ugyanis van kókusz, málna,fahéj,limonádé és még mályvacukor illatú termék is. Ha egyszer beszabadulok a Tescoba értük(ugyanis ott lehet őket megtalálni), akkor tuti el fogok csábulni és vásárolok pár dolgot.

Na de térjünk vissza a tesztre, kezdjük először a külsejével, ami nekem nagyon-nagyon-nagyon tetszik, főleg a betűtípusok és az egésznek az egyszerűsége. 225 ml-es kiszerelésű , ami egy jó darabig elég lesz. Ezt a tubusos kialakítást megfelelőnek tartom, mert a termék nem híg, de nem is túl sűrű, így könnyen ki lehet nyomni.


A külcsíny mellett iszonyatosan bejön a hátulján található szöveg. Érdemes elolvasni, én jót mosolyogtam az egésznek a megfogalmazásán. :) Pluszpont, hogy vegán, nem tartalmaz szilikont és parabéneket, illetve nem tesztelték állatokon.


Amikor először kinyomtam egy kicsit az ujjamra, hát nem igazán örültem, mert alig láttam benne fekete szemcséket...gondoltam is magamban, hogy hát ez kb. semmire nem lesz jó...nagyot tévedtem. Amint elkezdtem eldolgozni a bőrömön, éreztem, hogy még rengeteg szemcse található benne, de nem az a fajta, ami szétdörzsöli a bőrünket, hanem ami olyan kellemes élményt,érzést nyújt.Egyszerűen élvezet volt belemasszírozni a bőrömbe.


Na és még az illatáról nem is beszéltem. Olyan kellemes, frissítő gyömbér, hogy egész nap elszaglásznám. Rögtön olyan érzésem volt az első kinyitáskor, mintha Kinley kólát bontottam volna fel. :D Egyébként zuhanyzás után is meg szokott maradni ez az illat egy kis ideig, ami számomra pont tökéletes, nem tolakodó, bár ez is ugye szubjektív vélemény, hogy kinek mennyire jön be.


Végül pedig még pár pozitívummal zárnám a sort: nem irritálja a bőröm, nem is szárítja....sőt, olyan puha lesz, mint a babapopsi. :) Ráadásul nem is kell sokat használni belőle. Én a képen látható mennyiség kb. 3-4-szeresét szoktam használni az egész testemre. Szembe nem kerülhet, az van ráírva, de én azért kipróbáltam az arcomra is. Kicsit oda már túl sok, mert azért egy arcradír ettől gyengébb, de ott sem okozott semmi problémát, puha lett a bőröm és szépen letisztította.

Összegzés: Nem tudok mást írni, egyszerűen engem nagyon meggyőzött ez a termék. Ha fáradt vagyok, akkor nagyon jól fel tud frissíteni, tényleg semmi problémát nem okoz a bőrömnek. Tervezem, hogy más illatokat és terméktípusokat is ki fogok próbálni ettől a márkától. :)

Ti használtatok már Treacle Moon termékeket?














2 megjegyzés:

  1. Ó igen, már sokfélét, tényleg nagyon jók!

    Bori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most már biztos, hogy ki fogok próbálni más Treacle Moon terméket! :)

      Törlés