Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 24., szombat

Arany-bordó Smink

Már nagyon régen volt a blogon sminkes bejegyzés, úgyhogy tegnap délután le is ültem a sminkes fiókom elé, hogy alkossak valamit. :)


Gondoltam arra, hogy készítek valami halloween-it, de annyira nem hoz lázba a dolog, így maradtam az eredeti koncepciónál, vagyis egy kis csillogós, zöld szemet kiemelős-nél. :) 




A következő termékeket használtam fel a smink elkészítéséhez:

- Essence All about Bronze paletta legvilágosabb színe
- Essence pigment( ősrégi darab)
Rimmel Brow This Way szemöldökformázó
-Essence I love Stage szemhéjalap
- Essence Stay All Day korrektor
- Boulevard Smokey Eye paletta bordó árnyalata
- Maybelline Color Tattoo On and on Bronze
- Maybelline Color Tattoo Metalic Pomegranate
- Essence Soft Touch Mousse alapozó
- Essence szájkontúrceruza
- Essence Sheer and Shine ajakrúzs
- Essence Matt Touch Blush pirosító
- Rival de Loop Smokey Eye szemceruza
- Essence kontúrpaletta
- Lovely szemhéjtus
- Lovely szempillaspirál (ami a képről persze,hogy lemaradt :D)

Először a szemhéjalapot használtam, majd a szemöldökömet formáztam meg, mostanában ezen lépések nélkül nem is indulhat a sminkelés. 'Alapnak' a két color tattoo-t használtam, nagyon megszerettem őket, mert kellemesen krémesek, könnyen felhelyezhetőek és egész nap szépen tartanak. A barnás árnyalatra került az Essence arany színű pigmentje, míg a Metalic Pomegranate-ra a Boulevard paletta bordója, amik nagyon szépen megtapadtak a krémes alapban. Az alsó szempillasorhoz is került az aranyból és a bordóból, majd a Rival de Loop szemceruzával kihúztam a vízvonalam, ja és természetesen a szemhéjtus sem maradhatott el a felső szemhéjamon.:)  A szemöldököm alá az Essence All about Bronze paletta legvilágosabb színe került kiemelésképpen, a szempilláimat pedig a kedvenc Lovely spirálommal festettem ki. A következő lépésben az arcomat próbáltam tökéletesíteni: felkerült az Essence hab állagú alapozója, a korrektor, púder, kicsit kontúroztam is, és természetesen egy pici pirosítót is használtam. Végül a szám következett, amit szerettem volna kicsit erősebbre festeni, noha már a szemem is elég feltűnőre sikerült. Kb. 20 perc alatt elkészültem a sminkkel, szerintem ideális lehet egy buliba, baráti összejövetelre, vagy akár szalagavatóra is. (Bár abban az esetben én tuti valami visszafogottabb rúzst használnék.:))

Hoztam néhány képet a végeredményről:








Ki szereti az arany, bordó sminkeket?
Milyen lett a végeredmény?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése