Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 13., kedd

Ebay Wishlist

Mostanában sajnos nem jut annyi idő a blogra, mint amennyit szeretnék ráfordítani, de megpróbálok heti 1-2 bejegyzéssel készülni. :) A mai napra egy nagy Ebay Wishlist-et hoztam, ugyanis találtam nagyon sok olyan dolgot, ami megdobogtatta a szívemet.


Nem is szeretném szaporítani a szót, mert nem kevés termékről van szó. :)

US $9.69


Ebben a kifejezetten hideg, esős időjárásban nagyon el tudom képzelni ezt a szép mintás esernyőt, feldobná a kedvemet és tuti szívesebben szaladgálnék ezzel, mint a mostani ernyőmmel. 

US $8.09


Nagyon tetszenek ezek a matrózmintás tolltartók, bár mivel én már nem tanulok, így tuti neszesszerként használnám. :)

GBP 5.99


Tavaly rendeltem meg a W7 in the nude palettát, ami nagy kedvencemmé vált, mert tartós, pigmentált és nagyon jól kihasználható színeket tartalmaz. Szívesen kipróbálnám ennek a márkának a többi termékét is, többek között ezt az In the night palettát.

US $13.85


Jajj, nagyon tetszenek ezek a kulacsok, annyira mutatósak! Az almás és a kiwis a legjobb. 

US $ 186


Matrjoska mániám határtalan, így ne csodálkozzon senki, hogy ebben a bejegyzésben nagy hangsúlyt fog kapni. :) Ezt a 20db-os készletet szívesen elfogadnám, bár postaköltséggel több,mint 60 ezer Ft, szóval gyűjteni kell rá. :D

US $ 12.00


Ezzel a táskával öröm lenne a bevásárlás. :) 

US $ 2.00


Na jó, nekem ez kell! Annyira cuki, hogy szerintem tuti ezzel ennék mindig. :D

US $ 29.00


Fúúúúú, hát ezért a felsőért egyszerűen odavagyok. Annyira vagány, és igaz kicsit durva, de simán viselném, főleg egy jó kis koncerten. :)

GBP 4.95


Pénteken vízbe ejtettem a telefonom, így tegnap lett véve egy új, erre már el is kezdtem nézegetni tokokat. Köztudott, hogy imádom az őszt, úgyhogy nem is kérdés, hogy ezt a telefontokot elfogadnám. :) Érdemes megnézni a többit is, mert meseszépek. :)

10. Telefontok II.
AU $10.45


Na jó, most már tényleg befejezem. :D De annyira cukiiiii ez a tok..... és Matrjoskás :)!!!!!!!!

11. Ecsetkészlet
US $ 7.59


Naked 3 ecsetkészlet...na persze! :D De amúgy nagyon jól néznek ki, és nem tűnnek olyan rossznak így ránézésre. A készlet ára pedig nagyon baráti ennyi darabért.ha csak a fele készlet használható, már megéri ezt a kb. kétezer Ft-ot. :) 

C $ 2.32


Tudom,tudom még csak október van, de annyira imádom a Karácsonyt, hogy már hétvégén ezzel kapcsolatban nézelődtem. Ezt a cuki üveges tárolót simán el tudom képzelni Mikuláscsomag helyett. Lehet megrendeljük nővérem kisfiának, és majd ebbe pakolunk bele néhány apróságot. Augusztusban múlt 1 éves, úgyhogy lehet ő még nem értékelné ezt, én viszont odáig vagyok érte. :D

GBP 2.32


Mesések ezek a mézeskalácsos díszek, és 11 db-ért 970 Ft egyáltalán nem sok. Polymer clayből készültek, vagyis süthető gyurmából. Ezt szinte biztos, hogy rendelek, mert egyszerűek, mégis nagyszerűek. :)

US $ 2.80


Jaj hát nekem kell egy ilyen naptár, benne van a kedvencem tőle, a napraforgós is. :)


US $ 1.80


Imádom az Ebayen kapható órákat, hiszen gyönyörűek és olcsók. :D Ez a vintage stílusú nagyon megfogott, simán el tudnám képzelni tavasszal. :)

US $ 2.49



Hát nem ártana egy kis cuki füles tároló, mert a zsebemben mindig összegubancolódik, a táskámban pedig tuti, hogy a legaljára kerül. Így viszont könnyebben megtalálnám, és nem szakadna el a szál benne. :D


C $ 42.59


Tyűha, ezzel a készlettel tuti elszórakoznék unalmas perceimben. :D

A kívánságlistám végére jutottam, de még fogok érkezni ilyen bejegyzéssel, mert mindig tudok olyan termékeket találni, amik felkeltik az érdeklődésemet. :)

Mi a kedvencetek a listámról?
Szeretitek az ebay-t?


















4 megjegyzés:

  1. Szia! A Naked ecsetkészlet hasonmás megvan barátnőmnek, ő aliexpress-ről rendelte, és teljesen jónak tűnik élőben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet erre tényleg be fogok ruházni hamarosan. Köszönöm az infót. :)

      Törlés
  2. Ez a kis naptár nagyon tetszik, biztos beszerzek egyet. ^_^

    VálaszTörlés