Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 10., szombat

Egy kis 'Glamour napok'

Nem akartam most nagyon vásárolni pénz híján, de azért mégis sikerült 1-2 dologra beruházni. :)


És ezt köszönöm szépen a tippmixnek, ugyanis 9ezer Ft-ot nyertünk vele. :D Amúgy őrültek háza volt mindenütt, a plázában özönlöttek az emberek, a Dm-ben se kosár, se hely nem volt mozgolódni, az újonnan átadott Rossmannban viszont kényelmesen el lehetett lavírozni a polcok között. :) Persze a képen látható termékek közül nem mindegyiket kuponnal vettük meg, de még így is volt pár ezer spórolás :)


Először kezdeném a kuponos termékekkel. Az Essence Stay All Day korrektorját nagyon megszerettem, így haza is hoztam az utánpótlást a Rossmannból 25%-os kedvezménnyel. Mondjuk utólag vettem észre,hogy nem jó árnyalatot választottam, remélem azért nem üt el annyira. :D Anyukámnak novemberben lesz a születésnapja, és mivel szereti az Adidas parfümöket, meg is vettük előre az Adidas Natural Vitality edt-t 50% kedvezménnyel. 
A Maybelline Color Tattoo-ról már annyi jót olvastam, hogy most beadtam a derekam és ez a Mettalic Pomegranate árnyalat jött velem haza féláron. :) Annyira tetszik eddig, hogy a közeljövőben még tuti be fogok 1-2 színt szerezni belőle. :)


A többi termékre nem volt kupon, de szükségesek voltak, gondoltam azért ezeket is megmutatom. Egyébként a Nivea kuponnal szerettem volna féláron vásárolni arcradírt, de mivel nem találtam olyat a DM-ben, így a Rossmannban ez a Garnier PureActive került a kosaramba akciós áron, azt hiszem 935 volt, úgyhogy megérte szerintem. Amit nagyon sajnálok, hogy sehol sem találtam a Catrice kontúrpalettát, így az Essence-t vettem meg helyette, meglátjuk mit tud. Ennek az árára tisztán emlékszem, 1099 volt. Az Axe spray Páromnak lett véve 700Ft-ért. :)

Nekem ennyi volt most a 'Glamour napok', bár szívesen vettem volna még egy Simon's Cat-es pizsit a Reserved-ből, illetve jó lett volna egy szempillaspirál is, de majd máskor. :)

Adidas női edt 3799,- helyett 1899.-
Maybelline Color Tattoo 2199.- helyett 1099.-
Essence korrektor 949 helyett 711.-

Aminek különösen örültem,hogy a Color Tattoo eleve le volt árazva, és még ezen felül jött le az 50%, úgyhogy jó vásárt csináltam. 6950 helyett 3709 Ft-ot fizettem. Elégedett vagyok, mert nem csábultam el annyira, mégis olyan termékeket vásároltam, amik tuti, hogy el lesznek használva. :)

Ti mit vásároltatok? Mennyit spóroltatok?




2 megjegyzés:

  1. Nehéz lenne felsorolni mindent vettem, de megpróbálkozom:
    - blend-a-med fogkrém
    - Nivea dezodor (nekem és páromnak)
    - Taft hajlakk
    - Yves Rocher sminklemosó
    - Sál az orsay-ból
    - Playboy ajándékcsomag hugomnak
    - Loreal ránctalanító anyumnak
    - Rimmel szempillaspirál
    - 2 Rimmel körömlakk
    - Orosz könyv az Alexandrából
    - s-he rúzs
    - fa fusfürdő
    hirtelen más nem jut eszembe. :) összesen fizettem mindenért 19920 Ft-ot (volt, ami nem kuponos volt) és a végösszeg 27850 Ft lett volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis spórolás jött össze a végére akkor :) Én is szerettem volna még 1-2 Rimmel terméket venni, de majd máskor. :)

      Törlés