Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 29., csütörtök

Joy napok | Wishlist

Nagyon szeretek kívánságlistákat összeállítani,de valahogy a Glamour napos kimaradt az életemből. Sebaj, hamarosan érkeznek a Joy napok, ahol szintén kedvezményesen vásárolhatunk több,mint 240 kuponnal. Akár már a Karácsonyra is lehet készülni. :)

Persze én elsősorban magamnak nézelődtem ezt-azt, de nem ártana tényleg az ünnepekre is gondolni, mert hipp-hopp és eltelik ez a pár hét. Már évek óta hamarabb végiggondolom, hogy kinek mit szeretnék, hogyan, mennyiért tudom beszerezni, és általában Karácsony előtt 2-3 héttel már minden megvan....becsomagolva. :) 

Maybelline 25% kedvezmény




Első, amit mindenképp be szeretnék szerezni, az a Color Tattoo gyönyörű rózsaszín vagy pedig a taupe árnyalata. Glamour napokon vásároltam meg az első Color Tattoom, majd nem sokra rá még egyet és érzem, hogy kell még!! Egyszerűen mesések a színei, tartósak, könnyű felvinni őket....ahhh nem is értem, hogy miért nem próbáltam ki őket hamarabb. :D 

Playboy parfüm 50% kedvezmény


A Playboy új illatát annyira imádom, hogy mindenképpen szeretném beszerezni az utánpótlást belőle. 

Garnier Arcápolás 25% kedvezmény


Arcradírra volt szükségünk, ez pedig pont akciós volt a Rossmannban,így megvettük.Milyen jól tettük! Egyszerűen imádjuk, kellemesen hűsíti a bőrünk, babapopsi puhává teszi, nagyon jól dörzsölnek a szemcséi és szépen letisztítja az arcunkat a napi kosztól. :D Ebből is mindenképpen kell az utánpótlás.

Rimmel 50% kedvezmény




Jelenleg a Catrice All about Matt alapozóját használom,de úgy vagyok vele, hogy szívesen kipróbálnék más alapozókat is, hátha egyszer megtalálom azt a fajtát, amire 100%-osan azt tudom mondani, hogy 'ez az én termékem'. Most a Rimmel alapozókkal szemezek,mert jónak tűnnek a drogériában való tesztelgetés,netes vélemények és tesztek alapján. Amúgy tegnap láttam a Rossmannban,hogy most nagyon akciós, 1500 Ft a Match Perfection. :)

Astor 50% kedvezmény



Szempillaspirált már vásároltam,de szívesen kipróbálnám ezt az Astort, nem csak a színe, hanem a keféjének a kialakítása miatt,elég jónak tűnik. 

L'oreal 50% kedvezmény




Ez a Miss Manga spirál is felkeltette az érdeklődésemet, 50% kedvezménnyel pedig igencsak megérné kipróbálni. Utánanéztem az interneten, és elég látványos a végeredmény vele.

Líra Könyv 20% kedvezmény



Amint megláttam, hogy könyvesboltokba is vannak kuponok, rögtön meglestem, hogy megjelent-e már Radnóti Miklós özvegyének a naplója. Örülök,hogy igen, de erre még gyűjteni kell, mert 20% kedvezménnyel is 8000 Ft a két kötet, ami alapvetően szerintem nem drága, de ha mást is veszek, akkor nem fér bele a büdzsébe. :D  

Axe 25% kedvezmény


Párom nagyon szereti az Axe dezodorokat, úgyhogy a kuponnal tuti lesz véve utánpótlás. Bár most rengeteg dezodora van....lehet akkor Anyumnak veszek, ő is szereti a női verzióját. :)

F&F 20% kedvezmény



Mindenképp be kell néznünk majd a Tescoba, nagyon szép táskákat lehet kapni, ezt például simán el tudnám képzelni karácsonyra valakinek. :)

Ti vásároltok a Joy napokon?
Mit szeretnétek venni?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése