Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 31., szombat

Október havi kedvenceim

Ismét eltelt egy hónap, így eljött a 'kedvences' bejegyzés ideje. Vannak visszatérő termékek, és olyanok is, amiket a Glamour napoknak és a kíváncsiságomnak köszönhetően ismertem meg.

Szerencsére mostanában olyan dolgokat sikerült vásárolnom, amikkel meg vagyok elégedve és a mindennapjaim során szívesen használom. 


Arcápolás terén még nem találtam meg a megfelelő termékeket, bár a Garnier Moisture Match gél állagú krémje telitalálat volt, csak hát már nem lehet kapni. :/ Ezt a Balea Nature természetes összetevőkből álló krémjét hirtelen ötlettől vezérelve vettem le a polcról, de teljes mértékben meg vagyok elégedve vele. Nem zsírosítja a bőröm, kevés is elég belőle, és szerencsére még nem jelentkezett a szárazság, pedig ilyenkor ősszel nagyon durva szokott lenni az arcom. A Garnier Pure Active arcradírjára pedig csak annyit tudok mondani,hogy imádom! Kellemesen frissíti az arcom, könnyen és kíméletesen dörzsöl, és az állaga is megfelelő. Szerintem jó darabig nem is váltok másra. :)


És most rá is térhetünk a sminktermékekre. Az előző havi kedvenceim között már szerepelt a Catrice All Matt Plus alapozó és az Essence Matt Touch Blush pirosítója, a véleményem nem változott róluk: szeretem őket és nagyon meg vagyok velük elégedve, szóval nem is ragoznám túl a dolgot. :) 
A Maybelline Color Tattoo-val már régóta szemeztem, végül beadtam a derekam és a Glamour napokon beszereztem a Metallic Pomegranate gyönyörű árnyalatát, majd nem sokkal később az On and on Bronze-t. Szerintem azóta szinte csak ezeket használom, könnyen fel tudom vinni a szemhéjamra az ujjam segítségével, tartós, könnyen építhető és egy egész napot simán kibír anélkül, hogy kopna vagy beleülne a ráncokba. Tuti, hogy még más árnyalatot is be fogok szerezni, mert egyszerűen tökéletes. :)


Régen használtam már egyszerű, olcsó szárazsampont, de elég nehéz volt kifésülni a hajamból és hát a tartóssága sem győzött meg annyira. Azután több helyen is olvastam, hogy mennyire bevált másoknak ez a Balea Trend it up, így hát gondoltam kipróbálom. Azóta hű társam, főleg most, hogy sapkát viselek és gyorsabban zsírosodik a hajam. Könnyű eloszlatni a hajamon, ezután már csak párszor átfésülöm és már mehetek is. Ráadásul az illata is egész kellemes. :)


És végül jöjjön egy parfüm, ami most nagy-nagy kedvencemmé vált, ez pedig nem más, mint a Playboy Play it Sexy Pin up Collection-je, Sajnos a Puma parfümöm hamar elfogyott, így kellett az utánpótlás, és ezen megakadt a szemem a Müllerben. Úgy örülök neki,hogy ezt vettem meg, mert annyira kellemes az illata, és nagyon tartós is, még egy hosszú nap után is érzem magamon és a ruháimon is. :)

Nektek melyek voltak a kedvenc termékeitek ebben a hónapban?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése