Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 3., szombat

Szeptember havi kedvenceim

Úgy szalad az idő. Már októbert írunk, én pedig teljesen elfelejtettem a szeptemberi kedvenceim bejegyzést. De most itt vagyok és meg is mutatom, mikhez nyúltam gyakran ebben a hónapban.

Aki esetleg olvasta a legutóbbi havi kedvences bejegyzést, az láthatja, hogy vannak visszatérő 'elemek' a képen. :) A Treacle Moon testradír és a Catrice Mini Kabuki ecset egyszerűen megunhatatlan számomra, a testradírt sokszor az arcomra is használom, az ecset pedig a mindennapi sminkelésem elengedhetetlen kelléke, így ezekről többet nem írnék, mert még mindig imádom őket.

W7 in the nude

Ezt a palettát még tavaly rendeltem ebayről, és azóta is rendszeresen használom. Masszív, jól záródó fém doboza van, ami már sokszor utazott velem, mégsincs semmi baja. A színeit tökéletesen ki lehet használni, nem poroz annyira, könnyen építhető, ja és közepesen pigmentált. Ami nagy pozitívuma, hogy matt és csillogós színeket is rejt. Aki szereti a nude palettákat, annak érdemes egy próbát tennie vele. :)


Puma Sync parfüm

Nagyon szeretem a virágos-gyümölcsös illatokat, ezért a Puma parfümért pedig teljesen odavagyok. Elég hamar elfogyott sajnos, mert kis kiszerelés, ráadásul a tartóssága sem tökéletes, de tuti újravevős darab még így is. :)

Catrice All Matt Plus 015 Vanilla Beige alapozó

Már annyi helyen olvastam, hogy mennyire jó ez a Catrice All Matt Plus alapozó, hogy beadtam a derekam és elmentem érte a Müllerbe. Nagyon sokat vaciláltam azon, hogy melyik árnyalat lenne a tökéletes számomra, na meg azon is, hogy tényleg megvegyem-e majdnem 2300Ftért(ehhez tudni kell, hogy még sosem volt ennyire 'drága' alapozóm), de végül bekerült a kosaramba. Sminkszivaccsal viszek fel két pumpálásnyit az arcomra, ez a mennyiség pont megfelelő. Nem lesz maszkos a végeredmény, nem üt el a bőrömtől, nem is szárítja, úgyhogy elégedett vagyok vele. Egy negatívuma van, hogy elég hamar átfényesedik az arcom, főleg az orrom, de sajnos ez a bőröm hibája, amit még egy termék sem tudott orvosolni, nagyon max.2-3 óráig.

Essence Matt Touch Blush 20 Berry Me Up! pirosító

Nem is olyan régen már írtam róla egy tesztet  (itt), ahol nagyon áradoztam erről a pirosítóról, a véleményem pedig semmit sem változott. Mindennap ezt használom, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Szép a színe, egész tartós, könnyen építhető, pigmentált. Szerintem jó darabig hű társam lesz ez a darab. :)

Lovely Fast Dry szemhéjtus

Nagyon szeretem a Lovely fekete és barna szemhéjtusait, már régóta csak ilyeneket használok. Ezt a gyorsan száradó tust kb. 3 hete vásároltam és azóta ez is a mindennapi sminkelésem alapdarabja lett. 10-12 órát is simán kibír, nem kopik, tényleg gyorsan szárad, könnyű az ecsetével festeni, és szép erős a színe. Érdemes kipróbálni. :)

Nektek mik voltak a hónap kedvencei?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése