Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 18., vasárnap

Teszt | Essence Shading Powder

Nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy a Catrice és az Essence is előrukkolt egy kontúrpalettával. Sokáig vacilláltam, hogy melyiket vegyem meg, igazából nem tudom, hogy miért, de az Essence landolt a kosaramban.


Persze van ám nekem itthon bronzosítóm és highlighterem is, de mégis milyen király már, hogy 2in1 kapható? Így legalább egy kis helyet spórolok a neszesszeremben. :) Bár amíg nem kapták fel a szemöldökformázásos és kontúrozós dolgot, addig eszembe se jutott egyik sem, most pedig ezekkel megy el a legtöbb idő a reggeli készülődésnél. :D Na de mindegy is, inkább visszakanyarodnék a bejegyzés főszereplőjéhez. :)


Könnyű dolgom volt kiválasztani a megfelelőt az üzletben, ugyanis csak két árnyalatban kapható: light és medium. Mivel fehér bőrű vagyok, egyértelműen a light verzió lett a nyerő számomra.:)


A csomagolása a szokásosnak mondható Essence: egyszerű műanyag rajta ezüst felirattal. Jól záródik, úgyhogy alapvetően nincs bajom vele... bár a Catrice kontúrpalettához képest nekem kicsit olcsó hatása van....de hangsúlyozom a Catricéhez képest.


Ami nagy pozitívuma a terméknek, hogy könnyen építhető, és nem lehet egyik részével sem túlzásba esni. Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy nekem még ez nem jött össze, pedig gyakran előfordult már más termékekkel. :D A highlighter szépen csillog, pont megfelelő egy kis kiemeléshez, ragyogáshoz. :) A bronzosító viszont porzik, aminek nem igazán örülök. További negatívuma még, hogy a nap végére nem sok minden marad az arcomon belőle. 

Készítettem fotót természetes nappali fényben úgy, hogy csak egy réteget vittem fel belőle a kezemre, illetve készítettem lámpafénynél is, itt már több réteggel dolgoztam. Jól látható a fotókon, hogy nem annyira erős a bronzosító, így tényleg nem lehet átesni vele a ló túloldalára. Nagyon jól tudom vele formázni a kerekebb fejemet és az orromat. :)

Egy rétegben

Több rétegben vakuval

Több rétegben vaku nélkül lámpafényben

A termék 1099Ft-ba kerül, ezért pedig 11 g terméket kapunk. Ár-érték arányban azt mondanám rá, hogy egész jó, bár lehetne tartósabb is. 

Nektek mi a véleményetek a kontúrozásról? 
Próbáltátok már ezt a palettát?




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése