Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. október 5., hétfő

Teszt | Essence Sheer&Shine Ajakrúzs

Amikor megláttam az Essence új szortimentjét, rögtön megakadt a szemem a Sheer&Shine ajakrúzs ezen árnyalatán, így amint lehetőségem adódott, meg is vásároltam.


Ez pedig nem más, mint a 07-es Sparkling Miracle. 749Ft-ba kerülnek amúgy ezek a rúzsok, ami szerintem elég baráti ár, de hogy ezért az összegért mit tudnak? Már írom is. :)



Először kezdeném a külsejével, ami nekem annyira nem jön be, mert a kupakja számomra olcsó hatást kelt. Bár annyi a pozitívuma, hogy a kupak színe megegyezik a rúzs színével, így könnyebb választani, főleg akkor, ha pl. nem ugyanoda kerülnek vissza a rúzsok az állványon. Én örültem volna, ha legalább az Essence felirat ott díszelegne az oldalán, na de igazából nem a külcsíny a lényeg, hanem a belbecs. 

Az essence honlapján a következőket olvashatjuk róla:

"egy új kedvenc az ajkadon! a szuper lágy formulát kényelmes viselni, amellett, hogy visszafogott színt ad az ajkaknak egy kis csillogással, nude, barna és pinkes árnyalatokban"


Ezekkel mind egyetértek, kár is ragozni. Valóban egy enyhe színt ad az ajkaknak egy kis csillogással, kb. olyan, mint egy színezett ajakápoló vagy szájfény. A viselete is valóban roppant kényelmes, egyáltalán nem érezni, hogy bármi is lenne a számon. Ha több rétegben visszük fel, akkor pedig  erőteljesebb színt kapunk, bár még ez is gyengébb, mint egy sima rúzsé.

Egy rétegben

Amikor többször áthúztam a kézfejemen

Hoztam fotót is, hogyan néz ki élesben:


Jó kis termék lenne ez, de egy nagy problémája azért van: az pedig a tartóssága. Alaphelyzetben kb. 2 órát,ha kibír a számon, ha pedig eszek vagy iszok, akkor még ennyit sem. Ha egy picit tovább bírná a 'strapát', akkor simán megkapná tőlem a max pontot, mert ezen kívül semmi bajom nincs vele.

Nektek hogy tetszik ez az ajakrúzs?Próbáltátok már?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése