Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. november 14., szombat

Egy kis haul

Jó régen írtam már a blogra, pedig ötletem az lenne bőven, csak éppen időm nincs rá sajnos, pedig nagyon szeretek elidőzni a bejegyzéssel, illetve a fotók készítésével.


A mai napra egy kisebb vásárlásos szösszenettel készültem, sikerült 1-2 dolgot beszerezni a Müllerből, Dm-ből,Rossmannból,Goods Marketből és a Kikből. Most a Joy napok kimaradt az életemből, inkább megpróbáltam olyan dolgokat vásárolni, amikre valóban szükségem van. :)


A téli időszak közeledtével mindig késztetést érzek arra, hogy új gyertyákat, illóolajokat, mécsestartókat vegyek. A Müllerben nagyon finom karácsonyi illatú viaszokat(210Ft) és gyertyákat (310Ft)lehet kapni, az illóolaj(169Ft) a Goods Marketből van, a havas tájat idéző mécsestartó(290Ft) pedig a Kikből.  


A Baba tusfürdő(599Ft) nagyon bevált termék lett nálunk, így most is az került a kosaramba utánpótlásképpen. Most egy körtés illatút választottam. Még vagy 2 hete eldöntöttem,hogy kipróbálok valami új alapozót a Joy kuponokkal, végül csak a Catrice All Matt Plus-nál(2159Ft) maradtam. A 015-ös árnyalat tökéletes számomra, se nem sötét, se nem világos. Elfogyott a Balea száraz samponom is, de nagy bánatomra nem találtam egyik Dm-ben sem, így nehezen, de beadtam a derekam a Batiste-nak, amiről már annyi sok jót hallottam/olvastam. Eddig 2x használtam, de már most egy bejövős termék, úgyhogy örülök, hogy bevállaltam ennyi pénzért.(1399Ft)



Már nem tanulok és igazából fogalmam sincs,hogy mire fogom ezt a füzetet (290Ft) használni, de annyira megtetszett, hogy nem tudtam otthagyni a Kik-ben. Nem csak az inspiráló szövege és a mintája fogott meg, hanem a lapjai is, ráadásul ez az egy volt belőle, úgyhogy tudom én, hogy rám várt. :D


Ezt a csokis kekszet nem magamnak vettem, de gondoltam megmutatom. Ma felugornak hozzánk tesómék a keresztfiammal, ezért vettem egy kis ropogtatni valót neki. :) Azt hiszem 595 Ft volt a Müllerben.


Már mindenütt karácsonyi és mikulásos termékek tömkelege fogadja az embereket, persze, hogy én is meg-megállok nézelődni, noha nem értek egyet azzal, hogy már október végétől ki vannak pakolva.  A Kik-ben sikerült beszerezni ezt a szép, egyszerű ajtódíszt (430Ft), amit már fel is tettem, persze lehet mondani, hogy én is túl korán díszítek, de mentségemre legyen szólva, olyan jól mutat a bordón, nézzétek. :D


Hát ennyi lett volna ez a kis bejegyzés. Megpróbálok gyakrabban írni, remélem következő héttől ez jobban meg fog valósulni. 

Ti miket vettetek mostanában? 




1 megjegyzés:

  1. De klassz dolgokat vettél! A Catrice alapozót én is használom, nagyon szeretem, ezzel a körtés Babával már egy ideje szemezek, de mindig akad más amit előbb emelek le a polcról. :) Hamarosan nálam is lesz egy novemberi szerzeményes post.

    VálaszTörlés