Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. november 4., szerda

Teszt | Lovely Falsh Lashes szempillaspirál

Nem bírtam kivárni, míg elindulnak a Joy napok, hamarabb vásároltam egy szempillaspirált, mert már mindegyik elfogyott. Azonban a jól megszokott Lovely Curling Pump Up helyett kíváncsiságból a Falsh Lashes került be a kosaramba.


Az ára ugyanolyan baráti, mint az összes Lovely terméknek, ez a spirál 800Ft-ba kerül. A csomagolása egyszerű, erős rózsaszín alapon zöld felirattal. Maga a termék és a spirálja is elég dundi, utóbbitól kicsit tartottam, mert nekem a nagy kefe nem nagyon vált be eddig, sokszor összekenem magam vele, akármennyire óvatosan is használom. 


Amit ki tudok emelni pozitívumként, hogy a tartósságával egyáltalán nincs probléma, egy egész napot simán kibír, nem morzsolódik, nem kenődik. A felvitelével már akadnak gondok: nehéz úgy fognom, hogy ne legyen a szemhéjam festékes, akármennyire is próbálok körültekintő lenni. A spirál egyébként nem vesz fel túl sok festéket, épp elegendő, talán a végén szokott picit több lenni,de azt le lehet könnyen húzogatni róla. 


Nekem a leglényegesebb egy spirálban a tartósság mellett az, hogy dúsítsa a pilláimat. Hát, ez a darab egy rétegben inkább csak hosszítja és kicsit megfesti. Nem olyan rossz, de számomra az egy réteg semmit nem ér.  


A következő montázson 2-3. rétegben, illetve tusvonallal lehet látni. Hát igen, 3 rétegben már el lehet érni egy szép végeredményt, de azért a műszempilla hatást erős túlzásnak érzem. Egyébként én rá szoktam segíteni a Lovely Curling Pump Up keféjével, mert ez a hagyományos fej számomra tényleg nem kedvenc....vagyis talán az Essence Get Big Lashes vízálló darabja volt eddig a legjobb. Ebben a bejegyzésben viszont direkt csak a saját keféjét használtam.

Összességében azt tudnám mondani róla, hogy nem olyan rossz spirál ez, sőt ár-érték arányban nagyon is jónak mondanám, de a sárga testvére lazán lekörözi szerintem.

Tartósság ✔,szín ✔, ár ✔, viszont műszempilla hatás ✘, dúsítás ✘, könnyű összekenni a bőrünket a használata során ✘. 

Ti próbáltátok már ezt a szempillaspirált? Mi a véleményetek róla? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése