Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. december 1., kedd

Novemberi kedvencek

Régen jártam itt, amit nagyon sajnálok, de sokszor olyan fáradt vagyok, hogy csak kaja,tv,zuhany és már alszok is.


Viszont szeretnék visszatérni és ismét belevetni magam a blogolásba, sminkek gyártásába, tesztekbe, mert szeretem csinálni. :)

Aki esetleg olvasta a korábbi kedvences bejegyzéseim, láthatja,hogy vannak visszatérő "elemek" a képen, illetve olyan dolgok is, amiket csak ebben a hónapban ismertem meg, de nagyon megkedveltem és azóta is szorgosan használgatom.:)


A Playboy Play it Sexy Pin Up parfüm már jó ideje nagy kedvenc, bár sajnos kezd kifogyni. Kellemes az illata és nagyon tartós, úgyhogy tuti lesz még pótolva. :)
A B.U Fancy Cinderella-ja a Pixibag-ben lapult. Először furcsának és nagyon szokatlannak tartottam az illatát, pá használat után azonban egész megkedveltem. Még a tartósságával sincs nagy probléma, pedig nem is parfüm. 
A Rexona Shower Fresh dezodort még ajándékba kaptam nagyon régen, most vettem elő,hogy elhasználjam. Nem is értem,hogy eddig miért porosodott a polcon. Ez is nagyon tartós, az illata pedig kellemes és kellően erős ahhoz,hogy kibírjon egy egész napot. 



Bocsánat a vakus képért,de este egyszerűen lehetetlen szép,igényes fotókat készíteni. A Catrice All About Matt alapozót nem ragozom,már az előző havi kedvencek között is megtalálható volt, még mindig nagyon szeretem,könnyű felvinni, nem szárítja a bőröm, tetszik a pumpás kiszerelése és a színe is telitalálat. A Maybelline Color Tattoo-k is visszatérő vendégek, a Metallic Pomegranate és az On and On Bronze....egyszerűen mesés árnyalatok, tartósak,könnyű a felvitelük....ma pont néztem a Rossmannban,hogy akciósak és kellene venni még egy új árnyalatot, de inkább tartogatom a pénzem a Pupa termékekre. :)
A Lovely Matt szürke tust csak úgy hirtelen vettem meg,mert le volt árazva. Azóta viszont nagyon szeretem, mert tartós,könnyű a használata- csak úgy,mint a többi Lovely tusnak- és szépen kiemeli a szemem színét. :)
A Catrice Smokey Eyes lila paletta is szintén a Pixibag-ben lapult,nagyon megörültem neki,mert mint már annyiszor említettem, szeretem kiemelni a szemem színét a barna és lila árnyalataival. Ez a paletta pedig nagyon elnyerte a tetszésemet, mert szépek a színei és a pigmentáltságuk is megfelelő.

Hát ennyi lett volna ez a kis kedvences bejegyzés. 

Nektek mik voltak a hónap kedvencei?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése